شناسهٔ خبر: 31884675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت اهواز:

به جای ناله از تحریم‌ها به فکر مقابله باشیم

امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم ها، تهدیدی است که می‌تواند به فرصت تبدیل شود و به جای ناله به فکر مقابله با آن‌ها باشیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، با اشاره به اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش‌ها است، خاطرنشان کرد: در بُعد اقتصادی مشکل معیشتی برای محرومان و مشکل اقتصادی برای عموم افراد جامعه را داریم؛ از سوی دیگر بنا به گفته حضرت آقا تحریم ها، تهدیدی است که می‌تواند به فرصت تبدیل شود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: رهبری همانطوری که گفت، مدیرانی که در آینده حضور پیدا می‌کنند از نقطه ضعف‌های موجود درس عبرت بگیرند و به جای ناله از تحریم‌ها باید به فکر مقابله باشیم.

خطیب نمازجمعه اهواز گفت: برخی دودوزباز‌ها طوری در روزنامه‌های زرد ناله می‌کنند تا ته دل ملت خالی شود و بگویند تنها راه موجود تسلیم و سازش در برابر غرب است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه مطالبه رهبری تنها شکست دشمن نیست، عنوان داشت: قدرت بازدارندگی ما سبب شده تا دشمن پایگاه‌های نظامی اش را کیلومتر‌ها به عقب ببرد البته همانطور که حضرت آقا گفتند در اقتصاد هم باید قدرت بازدارندگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد بازدارندگی یعنی اینکه آمریکایی ها، ناو‌ها و ناوچه‌های خود را در خلیج فارس نگه نمی‌دارند، خاطرنشان کرد: سیاستمداران غربی به معنای واقعی وحشی هستند و به خودشان هم رحم نمی‌کنند، ارتش صرب ها، ۸ هزار نفر را کشت با اینکه غربی‌ها مطلع بودند، اما دم نزدند، چون منافع شان به خطر می‌افتاد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه مخالف فضای مجازی نیستیم، اظهار داشت: فضای مجازی به جوانان انقلابی فرصت نمی‌دهد، اما به دشمن فرصت عرض اندام داده و دشمن با بزک کردن خود به دنبال فریب جوانان است.

خطیب نمازجمعه اهواز با ابراز تأسف از اتفاقات اخیر در شهر‌های دزفول و اندیمشک گفت: مردم شهیدپرور و قهرمان‌پرور اندیمشک و دزفول صبوری پیشه کنند و اجازه ندهند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد./۹۴۵۶/پ210/ب1

نظر شما