شناسهٔ خبر: 31884592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا؛

ارشک محبی به مدال طلا دست یافت/ نامجو مطلق صاحب مدال برنز شد

ارشک محبی به مدال طلای وزن 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از صبح امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات اوزان 61 و 92 کیلوگرم در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شد که در پایان رقابت های روز نخست ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و محمد نامجومطلق در وزن 61 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور داشتند مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد و محمد نامجومطلق در گروه 2 با نتیجه  12 بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد اما در کشتی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب اصیل آیتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت وی در این دیدار مقابل اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. نامجومطلق در دیدار رده بندی بار دیگر مقابل اصیل آیتاکین از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر وی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور داشتند و مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد، ارشک محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 2 آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد. محبی در کشتی چهارم و پایانی خود با نتیجه 10 بر صفر از سد تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 57، 65، 74 و 125 کیلوگرم فردا شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می شود.

نظر شما