شناسهٔ خبر: 31884531 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش برف در مناطق سردسیر کشور

آب‌های جنوب کشور در ۲ روز آینده، مواج

طبق گزارش سازمان هواشناسی روز یکشنبه بیشتر نقاط کشور بارانی و شدت آن‌ها در استان‌های زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان بیشتر خواهد بود که سبب می‌شود آب‌های جنوب کشور مواج و طوفانی باشد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از وزارت راه و شهرسازی؛ ­ امروز جمعه ۲ فروردین ماه آسمان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان بارانی و مناطق سردسیر همراه با بارش برف گزارش شده است.

همچنین طبق اطلاعات سازمان هواشناسی کل کشور برخی از نقاط استان کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان در جنوب کشور دارای بارش پراکنده و احتمال ایجاد رعد و برق بوده و برای فردا نیز با جنوبی شدن جریانات در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان و فارس بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق گزارش شده است.

گفتنی است؛ ​­ با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در استان‌های غربی و جنوبی البرز مانند زنجان، البرز، قزوین و تهران بارش باران از فردا در این نقاط آغاز و در مناطق سردسیر نیز بارش برف خواهد بود.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی روز یکشنبه بیشتر نقاط کشور بارانی و شدت آن‌ها در استان‌های زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان خواهد بود که سبب می‌شود آب‌های جنوب کشور نیز در این مدت زمان مواج و طوفانی باشد.

لازم به ذکر است؛ تهران نیز برای امروز پدیده خاصی نداشته و گاهش دارای وزش باد ملایم خواهد بود، اما از فردا بعدازظهر و همچنین روز یکشنبه شرایط برای بارندگی در آن نیز فراهم خواهد شد.

نظر شما