شناسهٔ خبر: 31884189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان ها

سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع زائران امام رضا (ع ) و نامگذاری سال به نام رونق تولید، محور خطیبان نماز جمعه دیگر شهرهای استان مرکزی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ حجت الاسلام اسلامی امام جمعه موقت ساوه با اشاره به اینکه ملت ایران با امید و اعتماد به خدا در مقابل تحریم ها تهدیدها و توطئه دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم با اعتماد و اتکا به توان داخلی مقابل آنها ایستادگی می کندگفت : همه سرمایه های اقتصادی فکری و انسانی کشور باید در مسیر رونق تولید به کار گرفته شود.
------
در خمین حجت الاسلام حسینی پور گفت : مسئولان باید با درایت وتوانمندی درجهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و تحقق شعار سال برای رونق تولید، خودکفایی و کاهش وابستگی ها مجاهدانه تلاش کنند.
------
حجت السلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه با اشاره به اینکه تحریمهای دشمن علیه ملت ایران نشانه استیصال آنهاست و هدف دشمن از تحریمها فشار بر مردم و اراده ملی است گفت : می توان تهدیدها را به فرصت تبدل کرد و مقابل زورگویی ها آنها ایستاد.
------
حجت الاسلام عبدالحسینی امام جمعه موقت محلات با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و نابسامانی ها درکشور توجه و نگاه جدی به توان و سرمایه انسانی داخل و تکیه و اعتماد نکردن به بیگانگان را راه حل بسیاری از مشکلات عنوان کرد و افزود : با نگاهی گذار به تاریخ ایران می توان فهمید دشمنان هیچ گاه مورد اعتماد نبودند و در کردار و رفتارشان صادق نیستند و هر گاه به توان داخلی تکیه کردیم موفق بودیم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ، تبدیل کردن تحریم ها به یک فرصت بزرگ ، ایجاد بازدارندگی در اقتصاد کشور و دل نبستن به غرب و اروپا را مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب عنوان کرد گفت : باید جلوی واردات بی رویه به کشور گرفته شود تا تولید داخلی رونق گیرد.
------
در کمیجان حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و سرلوح قراردادن سخنان ایشان برای فعالیتهای یکساله کشور گفت : قدرت دشمن قدرت پوشالی و تنها یک ژست است ، در صورتیکه در بخشهای مختل کشور برنامه ریزی اصولی و تلاش مجاهدانه صورت گیرد می توان در برابر تحریمها و تهدیدها ایستاد.
-------
حجت الاسلام طیبی امام جمعه موقت تفرش با محکوم کردن حادثه تروریستی نیوزیلند و شهادت بیش از ۵۰ مسلمان افزود : کشور های اروپایی و استکباری که خود دم از حقوق بشر می زنند با حمله به مسجد ده ها انسان را به خاک خون می کشند.
-----
حجت الاسلام فیض کرمیان امام جمعه فرمهین بابیان اینکه مسئولان باید باهمت مضاعف و تلاش مجاهدانه برای تحقق شعار تلاش کنند، گفت : بارونق تولید بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نظر شما