شناسهٔ خبر: 31884117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب موقت نماز جمعه ارومیه؛

تداوم مسیر انقلاب در سایه الطاف الهی

آیت الله قریشی گفت: در طول چهار دهه از انقلاب دشمنان از هیچ توطئه ای علیه مردم و انقلاب دریغ نکردند که همگی آن به لطف الهی و هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقش برآب شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، آیت الله قریشی یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بااشاره به این که انقلاب اسلامی ایران درطول چهل سال گذشته باتوطئه ها و ترفندهای مختلفی روبرو بوده است، گفت: تمامی این توطئه ها تاکنون با الطاف بیکران الهی و هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم نقش برآب شده است.
آیت الله علی اکبر قریشی افزود: حاکمیت نظام اسلامی از الطاف خداوند متعال است و همگان باید شکرگزارِ این پیروزی و نعمت باشیم.
خطیب جمعه موقت ارومیه در بخش دیگری از خطبه های نماز، آحاد مردم را به شرکت در مراسمهای معنوی از جمله حضور در فریضه نماز جمعه دعوت کرد و گفت: حضورگسترده مردم در این مراسمها همواره زمینه را برای نزول رحمت و نعمت خداوند فراهم و خشم و غضب را از جامعه اسلامی دور می کند.
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخنران پیش  از خطبه های نماز جمعه ارومیه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت زینب(س) گفت: همه مردان و زنان جامعه اسلامی ما باید سیره و روش زندگی آن بانوی بزرگوار را الگو و سرمشق خود قراردهند.
وی در ادامه سخنان خود از مسئولان درخواست کرد برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از گذشته تلاش کنند.
در نماز جمعه این هفته، نمازگزاران به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب (س) در سوکِ آن بانوی بزرگوار عزاداری کردند.
تداوم مسیر انقلاب در سایه الطاف الهی تداوم مسیر انقلاب در سایه الطاف الهی تداوم مسیر انقلاب در سایه الطاف الهی

نظر شما