شناسهٔ خبر: 31883921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

لزوم نظارت بر سودجویانی که در محل کارخانجات برج می سازند / دیدارهای نوروزی مدیران در یک روز معین باشد نه تا آخر ماه

نماینده ولی فقیه در استان ضمن توصیه به مسئولین در خصوص دیدارهای عیدانه گفت: مدیران ادارات در استان برای دیدار نوروری فقط یک روز را تعیین کنند تا مردم و کارکنان معذب نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلی امام(ره) این شهر در بیان مسایل اخلاقی گفت: بعد از ارتکاب گناه، برای خودمان تنبیه شرعی از جمله صدقه، رسیدگی به محرومین و... تعیین کنیم.

تجربه موفق استفاده از جوان ها

وی در ادامه به سالروز عملیات فتح المبین اشاره کرده و افزود: تجربه موفق استفاده از جوانان در عملیات فتح المبین بطور عینی حاصل شد. ارتقای جایگاه سیاسی کشور و انسجام نیروهای سپاه و  ارتش از دستاوردهای این عملیات بود.

خطیب جمعه تبریز به سالروز وفات حضرت زینب اشاره کرده و تاکید کرد: نظام اسلامی باید سبک زندگی حضرت زینب(س) جاری و ساری شود.

نگاه جهادی و عالمانه به اقتصاد

وی با یادآوری روز جهانی آب  گفت: در مصرف آب دقت کنیم و بی رویه هدر ندهیم. بنا به تذکرات مسئولین، مشکلاتی در سدها داریم لذا رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به بر اهمیت شعار سال تاکید کرده و گفت: همه مسئولین برای تحقق شعار سال دست در دست هم دهند تا موفقیت های چشمگیری بدست آوریم. به اقتصاد باید نگاه جهادی و عالمانه داشته باشیم و نقدینگی تبدیل به سرمایه گذاری شود.

وی ادامه داد: برخی ها سواستفاده کرده و بعد از خریداری کارخانجات دولتی، ماشین آلات را فروخته و در محل کارخانه برج سازی می کنند. دستگاه های نظارتی رسیدگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه باید در واگذاری کارخانجات، اهلیت افراد احراز شود، افزود: باید فعالین اقتصادی سالم و کارآفرینان واقعی را کمک کنیم.

وی در تبیین بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی در خصوص مسایل اقتصادی گفت: دستگاه های نظارتی و اقتصادی به تکثیر بی رویه بانک ها نظارت کنند.

امام جمعه تبریز به بیانبه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرده و تصریح کرد: گام دوم انقلاب یعنی شناخت ظرفیت ها و حرکت به سمت فعال کردن آنها.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن توصیه به مسئولین در خصوص دیدارهای عیدانه گفت: مدیران ادارات در استان برای دیدار نوروری فقط یک روز را تعیین کنند تا مردم و کارکنان معذب نشوند و اینگونه نباشد که تا آخر فروردین شاهد دیدارهای نوروزی مسئولین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما