شناسهٔ خبر: 31883844 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روز مراسم افتتاحیه، ورودی تاق بستان رایگان است

معاون رئیس جمهوری مهمان ویژه افتتاحیه جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران

معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در مراسم افتتاحیه جشنواره " کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران " حضور خواهد داشت

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در افتتاحیه جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران حضور خواهد داشت.
جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران حاصل ماه‌ها اقدامات کارشناسی و نشست‌های تخصصی است، این جشنواره رویدادی تعاملی و مشترک از سوی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه است که مورد استقبال ویژه مردم کرمانشاه قرار گرفته است.
کرمانشاه در این جشنواره از تاریخ ۳ تا ۱۰ فروردین میزبان ۱۰ گروه ملی و ۵ گروه بومی است که آیین‌های نوروزی مناطق خود را در ۱۵ نقطه شهر هر روز به نمایش می‌گذارند.
در مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی که روز شنبه ۳ فروردین در محوطه تاریخی و فرهنگی تاق بستان برگزار خواهد شد، نظام اسلامی مجری برنامه صبح بخیر ایران حضور دارد و بهرام کلهرنیا و داریوش ارجمند نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
در روز مراسم افتتاحیه، ورودی تاق بستان رایگان است.

نظر شما