شناسهٔ خبر: 31882708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان مطرح کرد

هیچ کمبودی در خصوص مواد غذایی مورد نیاز مردم در کردستان وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: همه اقلام ضروری و مورد نیاز استان کردستان به اندازه کافی در انبارها و محل‌های نگهداری مواد غذایی استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

 خالد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه مردم استان کردستان مبنی بر تهیه اقلام مورد نیاز با قیمت مناسب، سازمان جهاد کشاورزی استان در روزهای تعطیل نیز  نسبت به عرضه میوه، گوشت قرمز و گوشت مرغ برنج و شکر در بین تمامی عاملین و نمایشگاه‌ها اقدام کرده و خوشبختانه هیچ گونه کمبودی وجود ندارد. 

وی افزود: با توجه به اجرای طرح تنظیم بازار از سوی جهاد کشاورزی استان کردستان، علاوه بر مراکز تعیین شده، نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز  اقلام ضروری و مورد نیاز مردم را در زمان تعطیلات نوروزی عرضه می‌شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر برنامه نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش خاطرنشان کرد: سایر اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز شامل برنج، اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید و شکر نیز به اندازه کافی خرید و ذخیره‌سازی شده است که در صورت نیاز برای ایجاد تعادل دربازار عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز علاوه بر توزیع میوه شب عید  هیچ گونه نگرانی از لحاظ تامین میوه در استان وجود ندارد به اندازه کافی میوه ذخیره مورد نیاز استان در سردخانه های استان وجود دارد. 

جعفری یادآورشد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین منابع پروتئینی و میوه شب عید در استان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا میوه شب عید شامل پرتقال از نوع تامسون و سیب درختی در غرفه‌های تعیین شده در نقاط مختلف استان با هدف دسترسی آسان و قیمت مناسب به مردم استان عرضه شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

نظر شما