شناسهٔ خبر: 31882692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

کشف البسه قاچاق در تهران

گروه استان ها - تهران بزرگ - فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامي يگان امداد پایتخت، از کشف البسه زنانه قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -
 

سرگرد "سعيد دهقان"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: ماموران گشت انتظامي  هنگام گشتزني در محدوده استحفاظی خود به بررسی خودروهای عبوری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخته و در این راستا موفق به کشف یک محموله البسه قاچاق شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران در بررسی های خود به محموله یک خودرو وانت مشکوک شده و برای بررسی به راننده دستور توقف دادند اما راننده و همراه وی برای رهایی از دست پلیس سعی کردند با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک اقدام به فرار کنند که این حرکت به تعقیب آنها منجر شد.

وی افزود: این تعقیب و گریز که از بزرگراه کرج به سمت تهران آغاز شده بود، در ورودی بزرگراه آزادگان خاتمه یافت و خودرو در همان محل متوقف و 2 سرنشین آن دستگیر و برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرگرد دهقان، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور 75 ثوب البسه زنانه قاچاق که فاقد اوراق و اسناد معتبر تجاری بود، کشف و متهمان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

به گفته فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد،  در بررسی انجام شده از سوی کارشناسان ، ارزش کلی اموال قاچاق مکشوفه 2 میلیارد ریال برآورد شده است.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما