شناسهٔ خبر: 31882532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همه باید برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید به میدان بیاییم

امام جمعه قزوین گفت: مشکلات کشورمان با حمایت از تولیدات داخلی رفع می‌شود، بنابراین همه باید برای تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخل کشور به میدان بیاییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به شعار سال جدید به نام "رونق تولید ملی" گفت: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید تاکید دارند به جای امیدداشتن به بیگانگان، باید توجه به داخل کشور داشته باشیم و ایشان فرمودند که راه حل رفع مشکلات و بیکاری، رونق تولید داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران کشورمان باید متعهد شویم که از تولیدات داخلی خود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بازار خود را از آلودگی کالا‌های خارجی پاک کردیم جامعه از استرس و فشار گرانی و اقتصادی رها خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: آمریکا شکست‌های متعددی را از ناحیه اسلام و مسلمانان متحمل شده است که یکی از مهمترین این شکست‌ها پیروزی ایران اسلامی در دوران طاغوت و شکست بعدی پیروزی ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: پیروزی بزرگ دیگر بر امریکا، پیروزی مسلمانان بر فتنه امریکایی-اسرائیلی-سعودی یعنی داعش بود که در همه این صحنه‌ها امریکایی‌ها شکست خوردند درصورتی که به دنبال اجرای توطئه‌های سنگینی علیه کشور ما بودند.

وی تاکید کرد: در صحنه تحریم با امریکایی‌ها درگیر هستیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند که همین مسئله تحریم زمینه‌ای خواهد شد که امریکا و عوامل آن‌ها یکی از بزرگترین شکست‌ها را در برابر صبوری و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دریافت کند .

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: اخیرا شاهد هستیم که امریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در حال حمایت عربستان برای ساخت پایگاه‌های هسته‌ای است، اما رهبر فرزانه انقلاب فرمودند حتی شما این مراکز را راه اندازی کنید ما ناراحت نمی‌شویم، زیرا ما مطمئنیم هرچه شما سلاح‌های پیشرفته راه اندازی کنید به دست قدرتمند مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: آینده نزدیکی را برای سرنگونی رژیم صهیونیستی و آل سعود پیش بینی می‌کنیم و مردم عربستان و یمن و بحرین از شر مفسدان سعودی نجات پیدا خواهند کرد و ما به آینده پیروزی مستضعفان امیدوار هستیم.

وی در ادامه به حادثه تروریستی در نیوزلند اشاره کرد و گفت: مسلمانان به کسی که اسلحه در دست داشت، سلام دادند، اما او با گلوله جواب سلام را داد و حدود ۵۰ نفر را با مظلومیت در نماز جمعه به شهادت رساند.

امام جمعه قزوین گفت: کار اسلام هیچگاه تمام نمی‌شود و مسلمانان با امید به کار خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: کاری که در نیوزلند صورت گرفت نشان داد که خط مقاومت اسلامی از مدرسه فیضیه، شلمچه و حلب به آن کشور رسیده است و خودشان زمینه توسعه و معرفی اسلام را به اقوام و ملل دیگر فراهم می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف اذعان کرد: یک معتکف باید دلسوز همه مسلمانان و مستضعفان جهان و  به همه مسائل پیرامون خود حساس باشد.

وی در ادامه با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: حضرت زینب (س) قهرمان رسالت کربلایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کنار امام زین العابدین (ع) بودند و همه ما مدیون فداکاری آن حضرت هستیم.

خطیب جمعه قزوین همچنین به سالروز حمله  رژیم شاهنشاهی به طلاب در مدرسه فیضیه اشاره کرد.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

نظر شما