شناسهٔ خبر: 31882333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| رونق تولید موجب استقلال اقتصادی و رفاه عمومی می‌شود

R7718/P1494/S6,52/CT11

امام جمعه ایلام گفت: رونق تولید موجب استقلال اقتصادی، رفاه عمومی و پیشرفت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، نخستین نمازجمعه سال 1398 ایلام به امامت حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار، ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ع) ایلام برگزارشد، در این مراسم عبادی سیاسی امام جمعه ایلام، ضمن تبریک سال 1398 به هموطنان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار ایلام و نمازگزاران اظهار داشت: سال 98 که به تعبیر مقام معظم رهبری به نام سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده است، آغازی است بر استقلال اقتصادی، رفاه عمومی و پیشرفت کشور که تحقق آن نیازمند تلاش توام مردم و مسئولان است.

امام جمعه ایلام به نیاز امروز کشور برای «رونق تولید» پرداخت و گفت: با داشتن تولید موجوی کالا افزایش، تورم کاهش، وابستگی به کالای خارجی و نیاز به ارزکم و درآمد و رفاه افزایش می‌یابد و از این جهت است که مقام معظم رهبری امسال را سال «رونق تولید» نام نهاده است.

وی تحقق شعار «رونق تولید» را یادآورشد و خواهان آن شد که:  مسئولان برای عملی کردن «رونق تولید» به صرف بخشنامه و گردهمایی و نشست و سمینار و نصب بنر اکتفا نکنند و از هم اکنون و آغازین روزهای سال 98 برنامه مدون، عملیاتی و قابل اجرا برای افزایش تولید اهتمام ورزند.

خطیب جمعه ایلام نگاه قالب برای اجرای «رونق تولید» را نگاه جهادی دانست و یادآورشد: تحقق «رونق تولید» رونق اقتصادی بدون تفکر جهادی ناممکن و توصیه می‌کنم که مدیران استان با نگاه جهادی و بدور از کاغذبازی و ساختن آمار و ارقام و به صورت واقعی تحقق «رونق تولید» در استان ایلام اجراکنند و از ظرفیت‌های استان در این ارتباط بهره ببرند.

کریمی‌تبار در ادامه به ظرفیت گردشگری استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز که در آن قرار داریم استان ایلام به یُمن دروازه عتبات بودن و نقاط گردشگری طبیعی و بکر و بهره مندی از یادمان‌های دفاع مقدس پذیرای میهمانان نوروزی بسیاری است که شایسته است مسئولان برنامه ریز خدمات نوروزی استان نهایت اهتمام برای رفاه و آسایش میهمانان نوروزی را به‌کار ببرند.

خطیب جمعه ایلام ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان استان ایلام را در ایام نوروز و استقرار در جاده‌ها و امکنه تفریحی را مورد اشاره قرار داد و افزود: آنچه در استان ایلام برای خدمات امدادی، رفاهی، انتظامی و امنیتی انجام شده است رضایت بخش است و امیدوارم دستگاه‌های خدمات رسان میزبانان خوبی برای مسافران نوروزی باشند.

کریمی‌تبار در پایان به شهادت حضرت زینب (س) پرداخت و گفت: اگر به نقش حضرت زینب (س) در حادثه کربلا بنگریم به نیکی به این نتیجه می‌رسیم که آنچه حضرت زینب (س) در کربلا انجام داد موجب ماندگاری کربلا و قیام حسینی شد که ما نیز برای انقلاب اسلامی باید زینب گونه اقدام کنیم تا انقلابمان از آفت‌ها مصون و همچنان سربلند و با عزت در جهان بدرخشد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما