شناسهٔ خبر: 31882093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت ارومیه:

نظام مقدس جمهوری اسلامی با سربلندی به مسیر خود ادامه می دهد

ارومیه – ایرنا – امام جمعه موقت ارومیه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود توطئه های بی شمار دشمنان، به مسیر خود با سربلندی و اقتدار روزافزون ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سیدعلی اکبر قرشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: در 40 سال گذشته توطئه های بسیار زیادی علیه کشورمان از سوی نظام سلطه طرح ریزی و اجرا شد ولی در هیچکدام از آنها دشمنان اسلام و انقلاب، کاری از پیش نبردند.
وی اضافه کرد: خداوند متعال حامی و پشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با توجه به حمایت الهی، شکست ناپذیری انقلاب اسلامی قطعی است.
وی بیان کرد: ریشه انقلاب شکوهمند اسلامی در 40 سال گذشته قوی تر شده و خشک شدنی نیست.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهادت بسیاری از بزرگان کشور، راه اندازی اختلاف های داخلی، بمب گذاری در اماکن مختلف و به شهادت رساندن بسیاری از مردم در کنار کودتاهای گوناگون و جنگ تحمیلی هشت ساله از جمله توطئه های گذشته نظام سلطه علیه ایران اسلامی است که در همه آنها شکست استکبار جهانی انکارناپذیر است.
آیت الله قرشی همچنین با تبریک ایام نوروز گفت: از جمله بهترین رسوم این ایام، صله رحم و دیدار نزدیکان و اقوام است که می تواند موجب افزایش محبت بین خانواده ها شود.
وی همچنین با اشاره به لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم از سوی مسوولان افزود: در سال جدید باید همه مسوولان اهتمام ویژه ای را برای حل این مشکلات به کار ببندند.
وی همچنین برحضور پرشور مردم در نمازهای جمعه تاکید کرد و ادامه داد: باید هر هفته دست کم 20 هزار نفر در این نماز باشکوه حضور یابند که مقدمه سازی برای این امر ضروری است.
به گزارش ایرنا، نخستین نمازجمعه سال 1398 با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
8137/2093

نظر شما