شناسهٔ خبر: 31882061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه زاهدان:

مسئولان باید امیدوارانه برای حل مشکلات تلاش کنند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان باید امیدوارانه برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان تلاش کنند و این امید را به مردم نیز انتقال دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب به مسئولان توصیه کردند در مواجهه با دشمنان و مشکلات و سختی ها صبر پیشه کنند.
امام جمعه زاهدان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مواجهه با دشمن باید شجاعانه و سخت گیرانه باشد و در برابر حوادثی که اتفاق می افتد باید فرصت نگر باشیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در برخورد با حوادث باید احساسات را کنترل و برخورد منطقی و حکیمانه داشته باشیم.
امام جمعه زاهدان افزود: معظم له فرمودند باید مزین به اهداف شرعی باشیم و از تجربیاتی که در گذشته داشتیم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند«اگر مشکلی پیش بیاید برای حل آن باید در کنار هم قرار بگیریم نه اینکه انگشت اتهام به سوی یکدیگر بگیریم».
وی بیان کرد: همچنین ایشان در پایان توصیه کردند«در برابر پیروزی هایی که داشتیم هرگز نباید مغرور شویم زیرا این غرور سبب شکست ما می شود و در برابر دشمن باید حداکثر توان خود را به کار گیریم، در مقابل دشمن بدون ترس باشیم و در مقابل دشمن مرزبندی خود را مشخص کنیم».
امام جمعه زاهدان گفت: شعار «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که ایشان هنوز بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع داخلی تاکید دارند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان بیان کرد: در سال جدید همه باید با هم برادر باشیم زیرا این نعمت بزرگیست که آن را اخوت می نامند.
حجت الاسلام والمسلمین محامی افزود: برای پیشرفت کشور اگر به جای توجه به خود به مقصد توجه داشته باشیم هیچ دشمنی نمی تواند به کشور دست درازی کند.
وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: زندگی آن بانوی صبر و مقاومت در کنار حضرت محمد (ص)، حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و امام زین العابدین(ع) گذشت و در مسیر این معصومان تمام عمر خویش را صرف کردند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه حضرت زینب (س) پیام آور عاشورا بود افزود: این بانوی گرانقدر پیام عاشورا را به همه نسل ها منتقل کرد.
8006**3213

برچسب‌ها:

نظر شما