شناسهٔ خبر: 31882020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بیرجند:

استکبار جهانی را در گام دوم انقلاب مایوس کنیم

بیرجند - ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: استکبار جهانی را در گام دوم انقلاب باید با شناسایی دقیق از همه شگردهای دشمن، مایوس کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) افزود: دستور قرآن است که انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید دشمن را دشمن بدارد و نسبت به شگرد های او بصیر باشد.
وی ادامه داد: چقدر از رسانه ها از زبان مسئولان غربی شنیدید که می گویند همه گزینه ها علیه ایران روی میز است و وقتی او دشمنی اش را تصریح می کند شما هم باید دشمن را دشمن بگیرید.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: اگر حداقل شناسنامه 200 سال قبل استکبار غرب تا امروز را مرور کنید در دشمنی های خود فروگذار نکردند و از اول به کشور های اسلامی به صورت هدفمند راه پیدا کردند.
وی بیان کرد: استکبار جهانی می خواهد به کیفیت های مختلف فضایل قرآنی را از مردم بگیرد و با ایجاد فساد به گونه های مختلف بر شگرد های خود پیروز شود.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: در مقابل توطئه دشمن باید عکس العمل نشان داد و نباید گول الفاظی با عنوان آزادی خواهی را خورد بلکه شعار دموکراسی سر می دهند و علیه کشورها جنگ را تحمیل و افراد موثر را ترور می کنند پس نباید گول شعار حقوق بشری استکباریان را خورد.
وی ادامه داد: شگردها و مکر و حیله استکبار آنگونه است که عده ای در دل مردم هم به نفع دشمن صحبت می کنند که مایه تاسف است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه ای می خواهد بماند باید هوشیار باشد زیرا بصیرت و هوشیاری شرط اولیه است.
وی گفت: تجربه خوبی از استکبار جهانی داریم که باید آن را بکار برد، در 40 سال گذشته هر وقت به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری عمل کردیم برگ پیروزی ملت رقم خورد و هر وقت کوتاه آمدیم و به نحوی دچار وادادگی شدیم همانجا موجب شرمندگی شده است.
وی اظهار داشت: بهترین دوست ما عقل و بدترین دشمن نفس و جهل خود ماست و دوست واقعی خداست که عقل را معیار قرار داده است اما شیطان دشمن ماست چون موجب عقب ماندگی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: آخرالزمان که دوران آزمایش های سخت است انسان دچار اشتباه می شود، بصیرت برای اهل ایمان ضرورت دارد و در این زمان اهمیت آن دوچندان است.
وی ادامه داد: چهارشنبه آخر سال که ابزاری برای دشمن شده است عوارض آن کشته شدن و نقص عضو تعداد زیادی از هموطنان در پیروی از فکر شیطانی است اما در کنار آن اعتکاف تزکیه و کمال را به دنبال دارد.
وی در ادامه ضمن تبریک سال نو و تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب(س) به مردم و مسئولان توصیه کرد؛ نسبت به پیام نوروزی مقام معظم رهبری عمل کنند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.
3215 * 6054

نظر شما