شناسهٔ خبر: 31881965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاجی بابایی:

مجلس با تصویب قوانین عدالت‌محور کاستی‌ها را جبران کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در سال جاری باید مجلس به گونه‌ای عمل کند که کاستی‌های سال 97 را جبران کند گفت: مجلس باید با تصویب قوانین عدالت‌محور و انقلابی در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام نوروزی اظهار کرد: امروز نیاز اساسی کشور نیروها و مسوولان کارآمد و معتقد به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز با کار جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و در برابر تهدیدات دشمنان ایستاد گفت: سال گذشته آمریکا با تهدیدات و تحریم‌های گسترده خود جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد، اما مردم نشان دادند بر سر پیمان خود با انقلاب هستند و پیروز و سربلند از عرصه جنگ اقتصادی بیرون آمدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال باید در مسیر «رونق تولید» مصوبات خوبی در مجلس تصویب شود تاکید کرد: مردم سوء مدیریت و ناکارآمدی و کم‌کاری مسوولان را برنمی‌تابند و در برابر آن معترض هستند

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس آمریکا 226 طرح را علیه جمهوری اسلامی مصوب کرده و مجلس ما در شان این مردم و این نظام لایحه ضدآمریکایی آماده و مصوب نکرده است اظهار کرد: ایشان درستی مجلس را مورد خطاب قرار دادند و در نقد عملکرد مجلس فرمودند که چرا مجلس قوانین انقلابی را مصوب نکرد؟

حاجی‌بابایی گفت: در بررسی مصوبات مجلس مجاهدت، انقلابی‌گری،کارآمدی و عدالتخواهی حلقه مفقوده‌ای است که باید نسبت به حل این مشکل اقدام شود.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری باید مجلس به گونه‌ای عمل کند که کاستی‌های سال 97 را جبران کند افزود: مجلس باید با تصویب قوانین عدالت‌محور و انقلابی در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارد.
انتهای پیام/ 3140/ 20

نظر شما