شناسهٔ خبر: 31881920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه:

توجه به رونق تولید باعث حل مشکلات کشور و توسعه اقتصاد می‌شود

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه لازمه رونق اقتصاد در کشور را توجه به تولید گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رونق تولید در کشور توسط مسؤولان باید اجرایی شود تا بتوان مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف حل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید زحمتکش ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان  با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال حدید را سال رونق تولید نامیدند که امیدوارم مسؤولان به آن توجه کنند.

وی لازمه رونق اقتصاد در کشور را توجه به تولید دانست و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رونق تولید در کشور  توسط مسؤولان باید اجرایی شود تا بتوان مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف حل کرد.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه اگر تولید رونق پیدا کند کارخانه‌ها تعطیل نخواهند شد تصریح کرد:  ما در کشور ظرفیت‌های بسیاری  به لحاظ توسعه اشتغال و اقتصاد داریم که لازمه اجرایی شدن همه این موارد توجه به رونق تولید در کشور است.

زحمتکش با تأکید بر توجه مسؤولان به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که از اقتصاد و ‌حل مشکل معیشت  مردم صحبت می‌کنند ولی متأسفانه عده‌ای از مسؤولان به این فرمایشات توجه نمی‌کنند.

وی تقوا و پرهیزکاری را بهترین عمل انسان عنوان کرد  و افزود: انسان اگر بتواند در دنیا با تقوا و پرهیزکاری اعمال خود را انجام و بنده خالص خدا باشند ثمره آن را پر آخرت خواهند دید.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه انسان دارای بصیرت در مقابل وسوسه‌های شیطان مقابله می‌کند تصریح کرد:  شیطان تمام تلاش خود را می‌کند تا انسان را از راه خدا دور و به بی‌راهه ببرد لذا  انسان اگر می‌خواهد در مقابله شیطان ایستادگی کند نیروی ایمان و‌ تقوا را در خود تقویت کند.

زحمتکش با تأکید بر لزوم توجه مردم به لطف و بخشش پروردگار گفت: انسان  بداند اگر  تلاش کند  خدا پاداش و رزق و  روزی را به  انسان خواهد داد هیچ  ازدواجی در جامعه به تأخیر نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه انسان اگر گناه نکند آن روز  عید محسوب می‌شود اظهار کرد: انسان اگر هرماه با خودش خلوت و‌ ببیند در این ماه چند گناه کرده است و به  عاقبت گناه فکر کند قطعاً دیگر گناه نکرده و‌ آن روزی که گناه نکند برایش عید است.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه، حضرت زینب را پیام‌رسان نهضت عاشورا دانست و‌ بیان کرد: شهامت و شجاعت حضرت زینب در انتقال پیام عاشورا  در آن شرایط روحی و سختی‌هایی که دیده بود  نمونه بارز یک زن مبارز و  ‌وفادار  است.

انتهای پیام/3389

نظر شما