شناسهٔ خبر: 31881865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

حرکت در مسیر رونق تولید زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حرکت در مسیر رونق تولید زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: رونق تولید و حرکت در مسیر این شعار زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی در سطح کشور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: توسعه بخش تولید زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری و کاهش وابستگی‌ها به خارج از کشور می‌شود.

وی بیان کرد: رونق تولید زمینه ساز توسعه بخش‌های مختلف در کشور می‌شود و بسیاری از مشکلات در بخش اقتصادی و بیکاری حل می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری دوم فروردین ماه به نام روز جهانی آب، ادامه داد: حفظ منابع آب در جامعه ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید تدابیر لازم برای تأمین آب شرب اندیشیده شود و همچنین مصرف آب نیز باید حساب شده باشد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در سطح جامعه ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مشکلاتی برای انتقال آب از کوهرنگ به شهرکرد در فصل زمستان ایجاد شد که باید تدابیر لازم برای حل این مشکل اندیشیده شود تا در آینده دچار این مشکلات نشویم.

نظر شما