شناسهٔ خبر: 31880361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران:

طرح آرامش بهاری در 102 امامزاده برای هشتمین سال متوالی اجرا می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران برای هشتمین سال متوالی در این استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو با خبرنگار استان تهران خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری گفت: کارهای فرهنگی باید در ایام نوروز تقویت و تمامی تلاش‌ها معطوف به ترویج اسلام ناب محمدی شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی اجرای طرح آرامش بهاری بهبود کارکردهای فرهنگی دین و توسعه خدمتگزاری به مردم و افزایش آرامش آنها در امامزادگان و بقاع متبرکه است گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران برای هشتمین سال متوالی در این استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه باید مردم درکنار امامزادگان آرامش پیدا کنند اظهار داشت: در طول سال‌های مستمری که طرح آرامش بهاری برگزار شده، سال به سال مردم از این طرح استقبال بیشتری کرده اند که این امر نشانه هدف گذاری صحیح از اجرای این طرح بوده است.

عبداللهی تصریح کرد: در طول اجرای طرح آرامش بهاری در استان تهران، مبلغان اعزامی از استان قم و همچنین مبلغان بومی استان تهران در غرفه‌های مشاوره وقف، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج در قالب خیمه های معرفت، تلاش های ویژه‌ای در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند کرده و خواهند کرد به همین تمامی برنامه ریزی و اجرای این طرح در همین راستا بوده است.

وی تاکید کرد: رویکرد تبلیغ دین و توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی و اجرای امینانه نیت واقفین در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران بوده است البته این امر بخشی از اسناد بالادستی و سیاست‌های اعلامی ریاست عالی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه تمام تلاش خودرو برای بهره‌مندی حدود ۴۵ میلیون زائر و مسافری که در طول ایام نوروز به امامزادگان و بقاع متبرکه مراجعه می‌کنند کرده و در شرایطی که تمامی نهادهای فرهنگی کشور در طول ایام نوروز تعطیل هستند سازمان اوقاف به مردم خدمت رسانی معنوی، اجتماعی و فرهنگی می‌کند.

وی اظهارداشت: امامزادگان به عنوان ذریه و ستارگان روی زمین همواره محل رجوع مردم در طول سالها بوده است. التزام به دین در ایام عید که مردم شاد هستند می‌تواند به اجرای بهتر طرح آرامش بهاری کمک کند.
انتهای پیام/الف

نظر شما