شناسهٔ خبر: 31880359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان:

علم مدیریت زن باید در جامعه امروز مورد توجه قرار گیرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: غرب به وسیله زنان تبلیغات تجاری انجام می‌دهد اما شخصیت زن برای تبلیغ نیست، انچه در جامعه باید مورد اهمیت قرار بگیرد انسانیت و علم و مدیریت زن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد عبدالهی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان نقش مهم حضرت زینب(س) در امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ایشان دارای مقام معنوی بالای بودند، همچنین ایشان عالم لدنی بوده‌‌اند؛ یکی از جملات رهبر معظم انقلاب این بوده است که عزمت حضرت زینب(س) اسلام را عزیز کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان ادامه داد: امام حسین (ع) هدف کار خود را امر به معروف اعلام کردند و حضرت زینب(س) نقش احیا و حفظ این حرکت را داشتند.

وی اضافه کرد: شهدا و جانبازان این مرز و بوم مقتدای امام حسین(ع) بودند و اکنون وظیفه ما این است که از این نهظت مراقبت کنیم.

عبداللهی‌نژاد با بیان اینکه غرب به دنبال استفاده ابزاری از زنان است افزود: غرب به وسیله زنان تبلیغات تجاری انجام می‌دهد اما شخصیت زن برای تبلیغ نیست، انچه در جامعه باید مورد اهمیت قرار بگیرد انسانیت و علم و مدیریت زن است.

انتهای پیام/63107/ک10/

برچسب‌ها:

نظر شما