شناسهٔ خبر: 31880315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با هدف رفاه حال مسافران نوروزی

استقرار پایگاه سوخت رسانی سیار در آزادراه قزوین-رشت

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: پایگاه سوخت رسانی سیا در آزادراه قزوین-رشت در راستای رفاه حال مسافران نوروزی ایجاد و مستقر شد.

صاحب‌خبر -

قدرت الله مهدیخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پایگاه با هدف کمک به تامین سوخت مسافران نوروزی و جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان عبوری آزادراه قزوین-رشت اتخاذ شده است.
این مسئول یادآور شد: این پایگاه سوخت رسانی سیار دارای 2 نازل ویژه بنزین و گازوئیل بوده و باند جنوبی آزادراه قزوین - رشت فعالیت می کند.
مهدیخانی یادآور شد: این واحد سیار در اختیار شرکت نفت است و در صورت لزوم سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی را تأمین می‌کند.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان، در ایام تعطیلات نوروزی هزار و 500 نیروی امداد جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راه، راهداری و امداد خودرو در جاده‌ها آماده خدمت رسانی هستند که هر کدام به صورت مستقل و در صورت لزوم با اعلام مدیریت بحران هم وارد مأموریت می‌شوند.
مهدی خانی اضافه کرد: 540 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین در اختیار مدیریت بحران استان است که در این میان 10 دستگاه در اختیار پلیس راه قرار گرفته تا تعداد گشت‌های پلیس افزایش یابد.
وی اظهار کرد: سرکشی مستمر و روزانه از دستگاه‌های امدادی، پایگاه‌های هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه برای رصد فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.
3013

نظر شما