شناسهٔ خبر: 31879281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افشای جاسوسی عربستان از قطر و ترکیه؛ طرح امارات برای ترور رهبران طالبان

R7891/P/S8,90/CT10 / R7891/P36355/S8,90,1413/CT10

منابع رسانه‌ای از فاش شدن جاسوسی عربستان از کشورهای قطر و ترکیه، سفر یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی به بحرین در ادامه روند عادی‌سازی روابط رژیم حاکم بر بحرین و رژیم صهیونیستی و افشای طرح امارات علیه گروه طالبان افغانستان خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  روزنامه‌های عربی حاشیه خلیج فارس صبح روز جمعه به افشاگری روزنامه نیویورک تایمز آمریکا اشاره کردند که در این  افشاگری اعلام کرده است سعود القحطانی مشاور سابق دربار پادشاهی سعودی با شرکت فناوری کنترل و نظارت اسرائیلی موسوم به «NSO» در اواخر سال 2017 با هدف دست زدن به اقدامات جاسوسی در قطر، ترکیه و فرانسه ارتباط داشته است.

طرح امارات برای ترور رهبران طالبان

از سوی دیگر پایگاه خبری میدل ایست آی  انگلیس در گزارشی فاش کرد محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، اجرای برنامه ترورهای سری رهبران ارشد گروه طالبان افغانستان را با هدف تضعیف موضع آنها در مذاکرات به مایک پامپئو پیشنهاد داده است.
به نوشته این رسانه غربی، ولیعهد ابوظبی و مرد همه کاره امارات به مایک پامپئو وزیر  خارجه آمریکا عملیاتی شبیه عملیات بلک واتر را برای ترور رهبران برجسته طالبان پیشنهاد داده است.

این رسانه آورده است پیشنهاد ولیعهد ابوظبی برای ترور رهبران طالبان شبیه برنامه‌ای است که علیه رهبران جنبش الاصلاح یمن مورد استفاده قرار گرفته است.

ادامه روند عادی‌سازی روابط رژیم حاکم بر بحرین و رژیم صهیونیستی

شمعون آران نویسنده و گوینده صهیونیست فاش کرده است که ایلی کوهین وزیر اقتصاد و صنایع رژیم صهیونیستی اواسط ماه آینده میلادی برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی راهی بحرین می‌شود.

این در حالی است که جمعیت بحرینی مخالف عادی سای روابط با رژیم صهیونیستی، میزبانی منامه از صهیونیست‌ها در کنفرانس بازرگانی 2019 در منامه طی روزهای 15 تا 18 آوریل را محکوم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما