شناسهٔ خبر: 31878355 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه ۱۸ ماه برای خودکفایی تولید مننژیت/ اعطای سبد غذایی یک میلیون ریالی به خانواده‌های تحت پوشش هلال احمر در ماه رمضان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار جمعیت هلال احمر در اردیبهشت ماه سال ۹۷ را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهم ترین رویداد‌های اردیبهشت ماه سال ۹۷ سال جمعیت هلال احمر را در این بسته خبری مشاهده کنید.

اعطای سبد غذایی یک میلیون ریالی به خانواده‌های تحت پوشش هلال احمر در ماه رمضان

حبیب درگاهی رئیس سابق سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در تاریخ 25 اردیبهشت 97 از اهدای سبد غذایی یک میلیون ریالی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش هلال احمر در ماه رمضان خبر داد و گفت: سفره‌های افطاری ویژه نیازمندان با نظر خیران مشارکت کننده در اجرای طرح همای رحمت در هتل‌ها و فضا‌های مختلف، در کنار افراد عادی برپا می‌شود، اگر در مناطق محروم نقاطی را شناسایی کنیم که برای برپایی سفره‌های افطار مناسب باشد، در همان نقاط در ماه مبارک رمضان به برپایی سفره‌های افطار اقدام خواهیم کرد.

برنامه ۱۸ ماهه برای خودکفایی در تولید مننژیت داریم

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در تاریخ 19 اردیبهشت در گفتگو تفضیلی با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برنامه تولید مننژیت در جمعیت هلال احمر اظهار کرد:  این موضوع سبب می‌شود تا از خروج ارز جلوگیری شود و در عین حال کالای ایرانی نیز تولید گردد. این شروع خوبی است و ما می‌توانیم حداقل 12 تا 18 ماه دیگر به این تکنولوژی دست پیدا کنیم و کالایی را که مصرف داخلی دارد تولید کنیم.

وی در ادامه گفت: سالانه بالغ بر 100 هزار دوز واکسن از خارج وارد می‌کنیم که این جزو وظایف هلال احمر است چرا که حجاج ما به خاطر شرایط خاص حج نیاز به واکسن دارد. اگر بتوانیم این مقدار واکسن را در داخل تولید کنیم هم می‌توانیم اشتغال‌زایی کنیم و هم با فروش آن به مراکز دیگر درآمدزایی داشته باشیم، حتی می‌توانیم واکسن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

برنامه 18 ماه برای خودکفایی تولید مننژیت/ اعطای سبد غذایی یک میلیون ریالی به خانواده‌های تحت پوشش هلال احمر در ماه رمضان

 

هلال‌احمر کمکهای مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاهی را چه کرد؟

روابط عمومی جمعیت هلال احمر  در تاریخ 10 اردیبهشت 97 در خصوص واریز کمک هزینه خرید لوازم ضروری خانگی برای زلزله زدگان کرمانشاه اطلاعیه ای صادر کرد.

اختصاص کارت هوشمند مواد غذایی برای حادثه‌دیدگان

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تاریخ 1 اردیبهشت 97  درخصوص  اختصاص کارت هوشمند مواد غذایی برای حادثه دیدگان اظهار کرد: سازمان هلال احمر برنامه‌ریزی کرده است تا اقلام غذایی با جدیدترین تاریخ تولید و انقضا از طریق شرکت مربوطه در اختیار ستاد مستقر در محل حادثه قرار گرفته و میان حادثه‌دیدگان توزیع شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما