شناسهٔ خبر: 31876547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارأی کاربران فضای مجازی انتخاب شد

هیئت کشتی برترین هیئت ورزشی گیلان در سال 97

هیئت کشتی استان گیلان در میان 10 هیئت موفق استان گیلان با نظرسنجی از کاربران فضای مجازی به‌عنوان برترین هیئت ورزشی گیلان در سال 97 انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در نظرسنجی بین 10 هیئت ورزشی استان گیلان در سال 97 در فضای مجازی، هیئت کشتی گیلان با کسب 37 درصد آرا به‌عنوان برترین هیئت ورزشی استان گیلان شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ورزش گیلان در سال 97 با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده و برخی هیئت‌های ورزشی با کسب شاخص‌های مدنظر کارشناسان توانستند عملکرد بهتری از خود برجای بگذارند.

سرویس ورزشی خبرگزاری فارس گیلان به‌رسم هرساله در نظرسنجی که بین کاربران فضای مجازی برگزار می‌کند 10 هیئت برتر ورزشی استان گیلان را در معرض رأی ورزش‌دوستان گیلانی قرارداد، 10 هیئتی که توانستند با کسب شاخص‌هایی نظیر ورزش قهرمانی، مدال‌آوری، اعزام‌های داخلی و بین‌المللی، میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی، تعداد ملی پوشان و حضور آن‌ها در اردوهای تیم ملی، تعداد داوران و مربیان، برگزاری دوره‌های آموزشی، جذب منابع مالی غیردولتی توسط سرویس ورزشی فارس در معرض رأی کاربران قرار بگیرند.

10 هیئت برتر ورزشی گیلان به انتخاب کاربران فضای مجازی:

1 – هیئت کشتی با 417 رأی و کسب 37 درصد آرا

2 – هیئت کاراته با 232 رأی و کسب 20 درصد آرا

3 – هیئت بوکس با 190 رأی و کسب 17 درصد آرا

4 – هیئت فوتبال با 98 رأی و کسب 9 درصد آرا

5 – هیئت تکواندو با 47 رأی و کسب 4 درصد آرا

6 – هیئت شطرنج با 43 رأی و کسب 4 درصد آرا

7 – هیئت شمشیربازی با 34 رأی و کسب 3 درصد آرا

8 – هیئت والیبال با 31 رأی و کسب 3 درصد آرا

9 – هیئت قایقرانی با 27 رأی و کسب 2 درصد آرا

10 – هیئت وزنه‌برداری با 18 رأی و کسب 1 درصد آرا

در این نظرسنجی 1137 تن شرکت کرده و به هیئت موردنظر خود رأی دادند، این نظرسنجی تنها نظر ورزش دوستان گیلانی بوده و انتخاب هیئت برتر با شاخص‌های مدنظر اداره کل ورزش و جوانان گیلان از سوی این اداره معرفی می‌شود.

رئیس هیئت کشتی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انتخاب هیئت کشتی استان گیلان به‌عنوان هیئت برتر ورزشی استان در سال 97 به انتخاب کاربران فضای مجازی اظهار کرد:47 هیئت ورزشی در استان گیلان داریم و ویترین هر هیئتی بازیکنان ملی‌پوش است، حضور چهار کشتی‌گیر گیلانی در اردوی تیم‌های ملی کشورمان نشان از عملکرد رضایت‌بخش هیئت کشتی گیلان در سال 97 داشته و این عملکرد درخشان با تلاش مربیان گیلانی و دست‌اندرکاران هیئت کشتی استان به‌دست‌آمده است.

نقی هدایتی با تأکید بر تلاش بیشتر هیئت کشتی در سال 98 افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافمان در سال جدید کسب سهمیه‌های بیشتر در تیم‌های ملی کشتی کشورمان است، برای دستیابی به این مهم نیاز به امکانات سخت‌افزاری بیشتری در استان داشته و حمایت همه‌جانبه مسؤولان استان را می‌طلبد.

وی با اشاره به پنج هزار ورزشکار سازمان‌یافته در کشتی استان خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی ورزش استان، راه‌اندازی لیگ استانی در تمامی رشته‌ها است، هیئت کشتی در سال 98 در تمامی رده‌های سنی، لیگ کشتی را در سطح استان برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه عضویت دو گیلانی در تیم ملی نوجوانان فرنگی کاری بزرگ در کشتی گیلان بوده خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در دو رشته فرنگی و آزاد به میزبانی گیلان با شرکت 600 کشتی‌گیر برگزار شد، در رشته آزاد موفق به کسب مقام نشدیم ولی در کشتی فرنگی موفق به کسب دو نشان طلا و یک نشان برنز شده و دو کشتی‌گیرمان به عضویت تیم ملی درآمدند.

انتهای پیام/3389

نظر شما