شناسهٔ خبر: 31876475 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عجیب‌ترین موجودات روی زمین که شاید تا به حال ندیده اید! + تصاویر

انسان‌ها پس از سالیان طولانی کشف و پژوهیدن، هنوز نتوانسته اند همه موجودات و مناطق موجود روی زمین را به عدد بیان کنند. شاید یکی از این موضوعات شگفت انگیز حیوانات و موجودات زنده باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انسانها پس از سالیان طولانی کشف و پژوهیدن، هنوز نتوانسته اند همه موجودات و مناطق موجود روی زمین را به عدد بیان کنند. شاید یکی از این موضوعات شگفت انگیز حیوانات و موجودات زنده باشند.

بیشتربخوانید: عجیب و غریب‌ترین موش دنیا+تصاویر

در این گزارش با چهار موجود عجیب که گویی به جهان دیگری تعلّق دارند بیشتر آشنا خواهید شد؛

١. کِرم طلایی

این کرم گوشتخوار است. تا ۲۰ سانتیمتر رشد و در عمق ۵۰۰ متری اقیانوس ها زندگی می کند. شکل این کرم های طلایی با آنچه ما در ذهنمان از چنین موجوداتی داریم کاملاً متفاوت است.

٢. اژدهای آبی

عجیب‌ترین موجودات روی زمین که شاید تا به حال ندیده اید! + تصاویر

اژدهای آبی نوعی از نرم تنان دریایی به شمار می رود، چیزی شبیه به حلزون های بدون لاک، به پرستوی دریایی نیز معروف است.در آبهای گرم اقیانوس زیست می کند و به دلیل وجود کیسه مملو از هوا در معده اش می تواند روی سطح آب بیاید.

٣. موش صحرایی برهنه

عجیب‌ترین موجودات روی زمین که شاید تا به حال ندیده اید! + تصاویر

یکی از شگفت انگیزترین حیوانات موش صحرایی برهنه است. پوست این موش، درد را احساس نمی کند. مقاومت زیادی در برابر سرطان و کمبود اکسیژن دارد. عمر آنها از سایر موش ها بیشتر است و اندازه آنها تا ۳۲ سانتیمتر هم می رسد. این حیوانات عملاً پیر نمی شوند. با وجود این، آنها به طور متوسط بیش از سی سال زنده می مانند و آثار پیری در آنها آشکار نمی شود.

٤. میمون Pied Tamarin

عجیب‌ترین موجودات روی زمین که شاید تا به حال ندیده اید! + تصاویر

شکل عجیب این نوع از میمون ها، تا حدودی ما را به یاد شخصیت های حاضر در فیلمهای علمی_تخیّلی می اندازد. Pied Tamarin ها، حیواناتی در معرض انقراضند که در مناطق مشخصی از آمازون پیدا می شوند.

منبع: تابناک باتو

انتهای پیام/

موجودات عجیبی که انگار به جهان دیگری تعلّق دارند

نظر شما