شناسهٔ خبر: 31876294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بازدید استاندار یزد ازستاد اسکان نوروزی فرهنگیان

" دکتر طالبی " استاندار یزد و هیئت همراه با همراهی "عباسعلی دانافر" مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از ستاد اسکان نوروری فرهنگیان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد "محمد علی طالبی " استاندار یزد در پایگاه پذیرش و ثبت نام ناحیه یک و دو یزد حضور یافت و ازنزدیک روند پذیرش ، ثبت نام و اسکان فرهنگیان را بررسی کرد .

دراین بازدید که دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز حضور داشت بازدید کنندگان ضمن بازدید و گفتگو با مسافران ، مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.

در این بازدید طالبی با تعدادی از مسافرینی که به ستاد مراجعه نموده بودند صحبت کرد و برایشان آرزوی موفقیت و سفر بی خطر از خداوند خواستار شد.

استاندار یزد با تبریک سال جدید از همه دست اندرکاران  پایگاه  اسکان نوروزی فرهنگیان قدردانی  و بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید نمود.

وی آمادگی استان را برای پذیرائی و ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی ،  مطلوب ارزیابی کرد وا ظهار امیدواری نمود هموطنانی که به یزد مسافرت می کنند  ایام شاد وپر ثمری را سپری نمایند .

لازم به ذکراست " دکتر عباسعلی دانافر " مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان را تشریح کرد.

وی افزود : یش از 3هزار و چهارصد و نود و سه کلاس در 380 مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد 41 کلاس اضافه شده است.

دانافر گفت :با تلاش های انجام شده تعداد کلاس های گروه ویژه نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: تعداد هشصدو چهل و دو نفراز همکاران فرهنگی استان یزد شامل عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی در17 پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در سطح شهرستانها و مناطق استان در جهت اسکان نوروزی میهمانان تلاش می کنند.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

نظر شما