شناسهٔ خبر: 31876290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه های تیم فوتبال ماشین سازی در سال ۹۸

برنامه‌های تیم فوتبال ماشین سازی در سال ۹۸ از سوی سرمربی این تیم مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم و قرار گرفتن در جایگاه نهم توانست سال ۹۷ را به خوبی به پایان برساند و عیدی به هواداران خود بدهد.

تیم فوتبال ماشین سازی بعد از پیروزی برابر پارس جنوبی جم تا روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه تمرین  و در این روز یک دیدار دوستانه نیز برگزار کرد و بعد از آن تمرینات این تیم تا روز جمعه ۲ فرودین ماه ۹۸ تعطیل می‌شود و شاگردان مهاجری از روز شنبه ۳ فروردین ماه تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

شاگردان مهاجری در ایام عید ۲ بازی در داخل و خارج از خانه برگزار می‌کنند. سبز پوشان تبریزی روز جمعه ۹ فروردین ماه ۹۸ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف فولاد خوزستان می‌روند و درهفته بیست و چهارم هم آن‌ها باید در خارج از خانه روز پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه برابر تیم نفت مسجد سلیمان صف آرایی کنند.

نکته قابل توجه این است که ماشین سازی در ۸ دیدار باقی مانده خود با همه مدعیان قهرمانی به جز تراکتورسازی باید بازی کند و این تیم می‌تواند برگ برنده تراکتورسازی در مسیر قهرمانی باشد. این تیم تبریزی با توقف کردن تیم‌های بالای جدول می‌تواند در قهرمانی همشهری خود نقش اساسی داشته باشد.

تیم فوتبال ماشین سازی ۴ بازی خانگی و ۴ بازی خارج از خانه تا پایان لیگ هجدهم پیش رو دارد و باید دید شاگردان مهاجری می‌توانند رتبه‌ای در خور شان خود بدست آورند یا نه!

بیشتر بخوانید: 

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز

انتهای پیام/

ماشین سازان در تعطیلات عید چه کار می کنند؟

نظر شما