شناسهٔ خبر: 31876260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

بازی‌های به یاد ماندنی (۲)/ شکست ۴ بر صفری که جبران شد

آرسنال با جبران نتیجه ۴ بر صفر توانست ردینگ را در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

آرسنال با جبران نتیجه ۴ بر صفر توانست ردینگ را در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس شکست دهد.

به گزارش ایسنا، آرسنال در بیست و سوم مارس ۲۰۱۶ روز عجیبی را در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس گذراند. توپچی‌های لندن در یک بازی خاص مقابل ردینگ توانستند شکست ۴ بر صفر را جبران کنند و آن را با پیروزی ۷ بر ۵ به پایان برسانند. شاگردان آرسن ونگر نزدیک بود برابر تیمی که برای بقایش در لیگ برتر می‌جنگید حذف شوند.

سرمربی فرانسوی تصمیم گرفته بود از دو مهره کلیدی‌اش به نام‌های سانتیاگو کاسورلا و میکل آرتتا استفاده نکند و به بازیکنانی همچون آندری آرشاوین فرصت بازی دهد.

با این حال همه چیز بد پیش رفت. آرسنال نیمه نخست را با شکست ۴ بر یک به پایان رساند. توپچی‌های لندن خیلی زود واکنش نشان دادند و توانستند در نیمه دوم با گل‌های لورنت کوشیلنی (دو گل) و تئو والکات در دقایق ۸۹ و ۹۰ بازی را به تساوی برسانند تا تیم پیروز در وقت‌های اضافه مشخص شود.

در وقت‌های اضافه بازی به اوج جذابیت خود رسید و مارون چاماخ بازی را ۵ بر ۴ کرد اما پاول پوگربنیاک توانست در دقیقه ۱۱۶ بازی را به تساوی برساند. گل والکات در دقیقه ۱۲۰ و گلزنی دوباره چاماخ باعث شد آرسنال پیش از ضربات پنالتی پیروزی‌اش را قطعی کند. این بازی به یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه لندنی تبدیل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما