شناسهٔ خبر: 31876013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

وزیر دفاع یمن: امسال، سال غافلگیری برای متجاوزان سعودی است

ابنا

وزیر دفاع یمن اعلام کرد که اگر متجاوزان سعودی به گمراهی خود ادامه دهند و اجرای توافق صلح را نپذیرند، امسال، سال غافلگیری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر دفاع یمن تأکید کرد که نیروهای ارتش، کمیته‌های مردمی و ملت یمن قادر هستند که همه توطئه‌ها را خنثی کنند.

"محمد ناصر العاطفی" گفت که ارتش و ملت یمن می‌تواند وجب به وجب خاک این کشور را از لوث متجاوزان و مزدوران اجاره‌ای پاکسازی کنند.

به گفته وی، ائتلاف سعودی همه توان خود را به کار بسته تا ملت یمن را خوار و سرزمین یمن را اشغال کند، ولی موفق به انجام این کار نخواهد شد.

وزیر دفاع یمن می‌گوید که نیروهای مسلح امروز ما، کادر، تجربه و توانمندی و سلاح راهبردی بازدارنده دارد و که به آن امکان می‌دهد که ائتلاف دشمن را شکست دهد.

العاطفی با بیان اینکه سازمان ملل در تلاش است تخریب و نابودی را از الحدیده دور کند، اظهار داشت که ائتلاف سعودی هر روز و طی دو ماه گذشته چند برابر چهار سال گذشته نیرو جمع کرده است، ولی این جمع‌آوری نیرو، در برابر ملت و قهرمانان نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی ما شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه رهبری سیاسی یمن در پی صلح درخشان است، در عین حال اعلام کرد که اگر متجاوزان به گمراهی خود ادامه دهند و و اجرای توافق را نپذیرند، امسال، سال غافلگیری خواهد بود.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما