شناسهٔ خبر: 31874701 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ترافیک در محورهای مازندران سنگین و نیمه سنگین است

سرهنگ علیرضا قدمی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در نخستین روز از عید نوروز، ترافیک سنگین و نیمه سنگین را در محورهای مازندران شاهد هستیم.وی با بیان

صاحب‌خبر - سرهنگ علیرضا قدمی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در نخستین روز از عید نوروز، ترافیک سنگین و نیمه سنگین را در محورهای مازندران شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه در محور سوادکوه، ترافیک سنگین است، افزود: ترافیک در محور هراز در محدوده تونل تکاور، سه راهی چلاو، چنجاب و وانا نیمه سنگین است.
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در محور کندوان از پل زنگوله تا هزار جم، شهر مرزن آباد و دهانه شمالی تونل کندوان، ترافیک نیمه سنگین است.
این مسئول با اشاره به اینکه از گردشگران تقاضا داریم در رانندگی، صبوری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: محورهای مازندران جزو سه محور پر تردد در کشور است و به همین دلیل حجم خودروهای ورودی بسیار زیاد بوده و موجب ایجاد ترافیک است.
قدمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی مازندران، گردشگران با امکانات لازم نسبت به تردد در جاده ها اقدام کنند چرا که در برف اخیر شاهد بودیم برخی خانواده ها بدون کوچکترین امکانات زمستانی، وارد جاده شده و در برف گرفتار شده بودند.
فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان، گفت: از تردد غیر ضروری در محورهای مازندران خودداری شود تا حجم ترافیک کاهش یابد.
9927/1899
انتهای پیام

نظر شما