شناسهٔ خبر: 31874340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برق، آب و ارتباط مخابراتی چند روستای گلستان همچنان قطع است

R41471/P1494/S6,70/CT11

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با وجود تلاش های انجام شده، برق ۴۰ روستا، آب ۵۰ روستا و ارتباط مخابراتی ۸۰ روستاهای استان گلستان همچنان قطع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اسماعیل نجار ظهر امروز پس از بازدید از مناطق آسیب دیده از سیلاب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدیدهایی را از شهرستان‌های گنبدکاووس و گمیشان, سد گلستان و تعدادی از روستاهای آسیب دیده داشتیم و این بازدیدها ادامه دارد.

وی افزود: با وجود بارش زیاد باران, خوشبختانه با توجه به اطلاعیه‌های صادر شده و اقدامات انجام شده تلاش شده خسارات به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 3 فروند هلی‌کوپتر هلال‌احمر به منطقه برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان به استان گلستان اعزام شد.

نجار اظهار کرد: برق 300 روستای استان قطع شده بود که تنها 40 روستا به علت مشکلات راهی هنوز قطع است و تلاش برای وصل برق آن ادامه دارد.

وی افزود:200 روستا با مشکل قطعی آب مواجه بود که مشکل 150 روستا حل شده و رفع مشکل باقی روستاها در دستور کار است. 130 روستا با مشکل مخابراتی مواجه بودند که اکنون تنها 30 روستا در زمینه تلفن ثابت و 50 روستا در زمینه تلفن همراه باقی مانده و در حال رفع است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهارداشت: 5 میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری از سوی دولت برای آسیب‌دیدگان از سیلاب در استان گلستان اختصاص یافت.

نجار گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده هرچه سریع‌تر ارزیابی خود را از میزان خسارات وارده اعلام کنند تا بتوانیم با تمهیدات لازم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما