شناسهٔ خبر: 31873872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاوه رضایی در لیست فروش تابستانی قرار خواهد گرفت؛

خبر تلخ برای لژیونر فوتبال ایران

کاوه رضایی که سال گذشته به باشگاه کلوب بروژ بلژیک پیوست تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده و عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهاجم تیم ملی کشورمان در فصل گذشته رقابت های ژوپیلر لیگ عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت و با به ثمر رساندن گل ها و پاس گل های متعدد، ستاره شارلوا بود، همین عملکرد خوب باعث شد تا این بازیکن پس از اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا با قراردادی نجومی به صدرنشین لیگ بلژیک ملحق و به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه کلوب بروژ تبدیل شود.
 
اما کاوه رضایی پس از انتقال به این تیم مصدوم شد و پس از طی کردن دوران مصدومیت خود هم نتوانست نمایش های خوب فصل قبل خود را تکرار کند و همین موضوع یاغث شده است تا ایوان لکو سرمربی کلوب بروژ در حال از دست دادن صبرش در قبال این بازیکن باشد.
 
چندی پیش سرمربی کلوب بروژ در اظهار نظری کنایه آمیز درباره کاوه رضایی گفته بود که این بازیکن بعد از مصدومیت نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با تیم هماهنگ کند، هر چند که کلوب بروژ بهترین باشگاه بلژیک است و معمولا در این باشگاه وقت زیادی نخواهید داشت.
 
به نظر می رسد که این آخرین فصل حضور رضایی در کلوب بروژ باشد واین بازیکن در صورتی که نتواند در مدت کوتاهی که تا پایان رقابت های لیگ بلژیک باقی مانده است خود را ثابت کند، در لیست فروش تابستانی این باشگاه قرار خواهد گرفت.

نظر شما