شناسهٔ خبر: 31872543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد

امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در پایگاه دریایی پسابندر واقع در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان سال جدید را با کارکنان و خانواده های این پایگاه تحویل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در جمع کارکنان و خانواده های پایگاه دریایی پسابندر واقع در منطقه صفر مرزی ایران و پاکستان سال جدید را در کنار آنان تحویل کرد.

امیر خانزادی ضمن تبریک بمناسبت سال نو از تمامی کارکنان و خانواده هایی که برای حفظ ارامش این مرز و بوم تلاش میکنند تشکر نمود و خاطر نشان کرد: حضور شما عزیزان در این منطقه حساس و راهبردی باعث قوت قلب و افتخار میباشد و من از جانب خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش از تلاش و زحمات همه ی شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خانواده را رکن اصلی در مسیر پیشرفت اهداف نیروی دریایی ارتش عنوان کرد و افزود: خدمات پزشکی، رفاهی و فرهنگی و... در این مناطق باید بصورت کامل در اختیار خانواده ها قرار گیرد تا کارکنان بدون دغدغه فکری بتوانند ماموریت های محوله خود را به نحو احست انجام دهند.

تقدیر از کارکنان و خانواده های پایگاه دریایی پسابندر و بازدید از مجموعه اماکن فرهنگی، ورزشی، خدماتی رفاهی منطقه سوم نبوت نداجا در کنارک از دیگر برنامه های امیر دریادار حسین خانزادی از اولین روز سال جدید بود.

انتهای پیام/

نظر شما