شناسهٔ خبر: 31872449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرانچار

بازیکنان امید شاغل در لیگ ایران توانمندتر از لژیونر ها هستند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از بازی این تیم با همتایان ترکمن گفت: بررسی بازیکنان امید شاغل در لیگ ایران نشان می دهد آنها درمقایسه با لژیونرها از توانمندی لازم برخوردارند و با وجود آن که برای این مرحله از رقابت ها نیم نگاهی به بازیکنان لژیونربود، اما نفرات داخلی چیزی از لژیونر ها کم ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار روز پنجشنبه در نشست خبری دیدار مقدماتی فوتبال انتخابی بازی های المپیک 2020 در محل آکادمی ملی المپیک، اظهار داشت: تمام برنامه های تیم امید برای صعود از گروه طراحی شده و با احترام نسبت به همه حریفان به دنبال صعود هستیم و امیدوارم حاصل اردوهای آمادگی امید ها در این دوره از رقابت ها نمایان شود.
سرمربی تیم امید ایران با بیان اینکه لیست 23 نفره ‌بر اساس کیفیت بازیکنان آماده شده، گفت: فهرست بسیار خوب و واقع‌بینانه‌ای تهیه شده که این نوید را می‌دهد با موفقیت کار را پشت‌سر می گذاریم و بازیکنان حاضر در لیست کنونی در اردوهای مختلف کنار هم بودند و شناخت مناسبی از یکدیگر دارند.
سرمربی تیم امید های فوتبال ایران تاکید کرد: با وجود آن که به لژیونرهای مختلف ‌مان نیم ‌نگاهی داشتیم و آنها را دعوت کردیم تا عملکردشان را ببینیم، اما با قاطعیت باید گفت: بازیکنانی که در داخل ایران بازی می کنند، توانمندتر از لژیونرها محسوب می شوند و همه بازیکنان ما بعد از پشت‌سر گذاشتن بازی‌های آسیایی به پختگی خوبی رسیده‌اند و موفقیت موردنظر را الان برای ما کسب می کنند.
وی در پایان گفت: رضا شکاری یکی از لژیونرها است که در کنار تیم حضور دارد، اما یونس دلفی دیگر لژیونر امید به دلیل مصدومیت در اختیار تیم نیست.
دیدار تیم های فوتبال امید ایران و ترکمنستان عصر فردا (جمعه) در چارچوب رقابت های انتخابی المپیک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و تیم های عراق و یمن دیگر حریفان ایران در این مرحله به شمار می روند.
ورزشی **2052**1559

نظر شما