شناسهٔ خبر: 31872440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کرانچار: لیست نهایی را اعلام کردیم؛ میل بزرگی برای صعود به دور نهایی مقدماتی المپیک جهانی داریم

سرمربی تیم امید ایران اظهار داشت: امیدوار هستیم که با توجه به اردویی که در تهران داشتیم نوید صعود به المپیک را بدهیم‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با ترکمنستان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: به این واسطه می‌خواستم میل بزرگ خودمان را برای صعود به دور نهایی مقدماتی المپیک جهانی را ابراز کنم و با تمام رعایت احترامی که نسبت به تیم‌های بسیار خوب ترکمنستان، عراق و‌ یمن دارم ولی باید عرض کنم که در مورد دو تیم دیگر نتوانستم اطلاعات زیادی کسب کنم اگر چه چیز پنهانی به آن صورت در مورد ما وجود ندارد و با سرمربی تیم ملی عراق ما دو‌ مرتبه موفق شدیم که مسابقه داشته باشیم و آشنایی بسیار خوبی با شیوه بازی یکدیگر داریم. امیدوار هستیم که با توجه به اردویی که در تهران داشتیم نوید صعود به المپیک را بدهیم‌.

وی در مورد لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی امید گفت: ما لیست را باید تا ساعت ۱۳ که جلسه مدیران تیم‌‌های ملی بود اعلام می‌کردیم و به نظرم نیاز به این کار نبود. منتها لیست ۲۳ نفره را اعلام کردیم و بر اساس اسامی و کیفیتی که دارند و من فکر می‌کنم بسیار لیست واقع بینانه است و نوید این را می‌دهد که بتواند با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارد. تقریبا همگی همان بازیکنانی هستند که در اردوهای قبلی حضور داشتند و باید بگویم که استفاده بسیاری خوبی از تمام اردوها داشته‌ایم. به غیر از این مشکلی که در چند وقت اخیر داشتیم و برخی از تیم‌ها متاسفانه از دادن بازیکنان به ما سر باز زدند و تقریبا مسئله‌ای نداشتیم. البته چند مصدوم داشتیم که تقریبا بهبودی پیدا کرده‌اند.

کرانچار در پاسخ به این سوال که می‌تواند اعتمادی که به رده پایه داشته را به دست آورد یا خیر، گفت: ما این اعتماد را ظرف شش روز آینده در مسابقاتی که خواهیم داشت به دست خواهیم آورد اما با توجه به مسابقات خوب دوستانه‌ای که پشت سر گذاشتیم در مسیر خوبی قرار داریم

نظر شما