شناسهٔ خبر: 31872314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تردید بازیگر سینما برای ادامه کار؛

مهوش صبرکن، صبرش تمام شده!/ آرزو می‌کنم آسایش و آرامش از زندگی هیچکس نرود

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزون گفت: سال ٩٨ برای زندگی شخصیم برنامه های زیادی دارم، همیشه در حال تغییر و تحول و ایجاد برنامه جدید برای خود و خانواده ام هستم.

صاحب‌خبر -

مهوش صبرکن، همسر محمد پاک‌نیت است که هر دو آنها در عرصه سینما فعالیت می‌کنند. او در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: زندگی من در همه ابعاد پرتنش بود، در زمینه کاری در پروژه‌های مختلفی کار کردم و دستمزدها تا اکنون که چیزی تا پایان سال نمانده پرداخت نشده و خستگی کار به تنمان مانده است. این شرایط برایم خاطرات بدی را ساخته و نمی‌دانم با این شرایط کار کنم یا خیر!

وی افزود: افرادی از جمله من و همسرم «محمود پاک‌نیت» زندگی‌مان فقط به حرفه بازیگری خلاصه شده و از راه‌های دیگر هیچ‌گاه کسب درآمد نکردیم زیرا پاک‌نیت ترجیح نمی‌دهد همزمان به انجام دو کار بپردازد و جز بازیگری به چیز دیگری بسنده نکرده‌ایم.

صبر کن ادامه داد: سال ٩٨ برای زندگی شخصی‌ام برنامه‌های زیادی دارم، همیشه در حال تغییر و تحول و ایجاد برنامه جدید برای خود و خانواده‌ام هستم.

امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتر شود و هزینه‌ها از طرف صداوسیما و سازمان‌های مربوطه به تهیه کنندگان پرداخت شود تا آنها در اختیار بازیگران بگذارند و بازیگران با حال خوش مقابل دوربین حاضر شوند.

این بازیکن سینما و تلویزیون در تبریک سال نو گفت: ضمن تبریک سال نو به مردم شریف ایران آرزو می‌کنم آسایش و آرامش از زندگی هیچ‌کس نرود.

نظر شما