شناسهٔ خبر: 31872310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه بیعت نزدیک است؛

مجاوران و زائران حرم رضوی در انتظار دیدار مقام معظم رهبری

شعار "ای پسر فاطمه؛ منتظر شمائیم" در حرم امام رضا(ع) طنین‌انداز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ویژه برنامه سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری از دقایقی قبل در بارگاه منورمجاوران و زائران حرم رضوی در انتظار دیدار مقام معظم رهبری امام رضا(ع) آغاز شده است.

قرائت آیاتی از کلام الله مجید، زیارت امین الله و شعرخوانی صابر خراسانی از برنامه های پیش از  سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی بود.

همزمان با پایان یافتن شعرخوانی صابر خراسانی، شعارهایی مانند ای پسر فاطمه؛ منتظر شمائیم و ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند در حرم منور امام رضا(ع) طنین انداز شده است.

زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از نقاط مختلف کشور که برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند در نخستین روز از سال نو به شوق دل سپردن به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و از ورودی‌های مختلف حرم مطهر به سمت محل سخنرانی معظم‌له در حرکت هستند و  لحظه به لحظه به جمعیت زائران بارگاه رضوی افزوده می‌شود

جمعیت فراوانی نیز  هم اکنون در صحن و سراهای بارگاه منور رضوی حضور دارند و برای دیدار مقام معظم رهبری و سخنرانی نوروزی ایشان لحظه شماری می‌کنند.

در این میان جمعیت فراوانی از زائران خارجی زبان نیز به چشم می‌خورند و قرار است با تمهیدات فراهم شده آستان قدس رضوی این سخنرانی به زبان‌های مختلف ترجمه شود.

نظر شما