شناسهٔ خبر: 31871932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای ریختن گازوئیل در جاده هراز چیست؟

رئیس پلیس راه مازندران ریختن گازوئیل در جاده هراز را تکذیب کرد وگفت:واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده هراز و ریخته شدن روغن علت اصلی لغزندگی سطح جاده این منطقه است .

صاحب‌خبر -

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت محور هراز، منطقه هردورود (چالدران)، ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن گازوئیل در این منطقه، گفت: این نقطه از جاده هراز بدلیل داشتن پیچ تند از مناطق حادثه خیز در محور هراز است که متاسفانه برخی رانندگان به علت تخطی از سرعت مطمئنه در این نقطه دچار سانحه می‌شوند.

وی با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو در این منطقه و به تبع آن ریخته شدن روغن و آب رادیاتور آن در کف جاده و در ادامه بارش باران، موجب لغزندگی سطح جاده شد، افزود: متاسفانه بدلیل وقوع این حادثه و بدنبال آن رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه، شاهد بروز حادثه رانندگی در این نقطه بوده ایم که مراتب سریعا از طریق راهداری برای ایمن سازی اعلام شد.

بیشتر بخوانید :  ریخته شدن روغن در جاده هراز غیر عمدی بوده است

سرهنگ قدمی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص ریختن گازوئیل و روغن در محور‌ها ضمن مستندسازی نسبت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اقدام کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران از کاربران فضای مجازی خواست: از بازنشر چنین اخباری جدا خودداری کنند و به جای آن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یاری کنند.

انتهای پیام/آ

 تکذیب شایعه ریختن گازوئیل در جاده هراز

نظر شما