شناسهٔ خبر: 31871925 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبدیل سال ۹۸ به سال رونق ساخت و تولید مسکن

اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ را که متقارن با میلاد مبارک امیرالمومنین علی (ع) است به تمامی مردم ایران و همچنین جامعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی که در بخش های مختلف حمل و نقلی و همچنین مسکن و شهرسازی در حال ارائه خدمات به مردم هستند، تبریک و تهنیت گفت.

در بخشی از پیام نوروزی محمد اسلامی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ آمده است: فرارسیدن سال جدید و نوروز باستانی و میلاد باسعادت آقا امیرالمومنین را خدمت مردم عزیز ایران و تمامی همکاران خود در حوزه های مختلف حمل و نقل از جمله حمل و نقل جاده ای، هوایی، دریایی، ریلی و همچنین مسکن و شهرسازی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم با عنایت خداوند متعال، سال جدید برای همه سالی پرخیر و برکت و مملو از موفقیت و سراسر شادی و نشاط باشد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار امیداری کرد: امیدوارم همگی ما با کمک یکدیگر بتوانیم با تلاشی مضاعف در جهت شکوفایی اقتصادی و تحرک بخشیدن به اقتصاد کشور نقش موثر خود را ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: استفاده از صنایع دریایی داخلی برای "رونق تولید"/ جابه‌جایی مسافران نوروزی در بنادر با ۸ هزار صندلی 

عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه ضمن تبریک سال نو به تمامی راهداران، رانندگان، لوکوموتیورانان، خلبانان، مهمانداران، تمامی کارکنان شاغل در بخش هوایی، ریلی، جاده ای و بنادر و همچنین مسکن و شهرسازی، اعلام کرد: امیدوارم با تلاش مضاعف و همبستگی بتوانیم سال ۹۸ را سالی شکوفا، سرآمد در خدمت رسانی برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران قرار دهیم.

اسلامی  افزود : به همه کسانیکه در کسوت مشاور، مهندسان مشاور، دستگاه‌های نظارت، پیمانکاران، تولیدکنندگان مصالح که در اجرای پروژه های عمرانی زیرساختی اعم از راه، راه آهن و ساختمان ها و تاسیسات دولتی که توسط وزارت راه و شهرسازی در دست اجرا قرار داشت، خدمات ارایه دادند، خداقوت می گویم و برای همه سالی خوب، خوش و پربرکت از خداوند متعال آرزو می کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با ارتقای کیفیت طراحی‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه ها بتوانیم با قوام بخشیدن به اقدامات اجرایی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. و بتوانیم نقش ارزنده خود را در سرآمدی و قابلیت مهندسی به جهانیان نشان دهیم.

اسلامی همچنین به کارکنان سازمان هواشناسی کشور نیز خدا قوت گفت و اعلام کرد: عزیزانی که در هواشناسی خدمت می کنند همواره پیشگام در اطلاع رسانی هستند و با پشتیبانی از سامانه ها و نیروی انسانی شاغل نقش قابل توجهی در ارایه اطلاعات دقیق به مردم دارند.

عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین در بخش دیگری از پیام نوروزی خود، در حوزه مسکن و شهرسازی نیز نکاتی را ارایه کرد و گفت: به سازندگان طرح های مسکن خداقوت عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه عزیزان، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران بتوانیم سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نیازمند پاسخگویی به نیاز مردم برای طرح های تامین مسکن و به ویژه مسکن اولی ها هستیم. در این ایام پرفیض میلاد امیرالمومنین علی(ع) باید متعهد باشیم و میثاق ببیندیم که برای پیشبرد برنامه‌های مسکن که در دستور کار قرار دارد اعم از مسکن مهر باقیمانده که انتظار مردم تکمیل آنهاست، و پروژه های ۴۰۰ هزار واحدی که در دستور کار است، همه با اهتمام ویژه نقش ایفا کنیم و ان شاء الله زودتر از زمانبندی اعلام شده اینها را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/

جلب رضایت مردم با ارتقای کیفیت طراحی‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه ها

برچسب‌ها:

نظر شما