شناسهٔ خبر: 31871499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

وزیر بهداشت در بازديد نوروزي از بیمارستان هاي تهران عنوان كرد:

روند مطلوب ارائه خدمات درماني در ايام نوروز/ حضور مستمر كادر تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستانها در ايام نوروز

صاحب‌خبر -

وزیر بهداشت در نخستين روز سال جدید، ضمن بازدید از دو بیمارستان بهارلو تهران و شهدای هفتم تیر شهرری، از بیماران بستری در این دو بیمارستان عیادت و با پرسنل این دو بیمارستان به گفتگو پرداخته و فرارسیدن سال جدید را با اهدای گل به پرسنل و بیماران تبریک گفت.

 

به گزارش وبدا، دکتر سعید نمکی، در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری، اظهار كرد: امروز از مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت (EOC) و دو بیمارستان در جنوب تهران بازدید كرده و خوشبختانه مشاهده كرديم كه كادر درمان و پرسنل بيمارستان از آمادگی مطلوبي برخوردار بوده و بيماران نيز از روند ارائه خدمات درماني، رضایتمندی خوبی داشتند.

 

دكتر نمكي در خصوص حضور پزشکان متخصص در ایام نوروز در بیمارستان ها، گفت: قبل از عید به همکارانم در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستانهای دولتی و خصوصی ابلاغ کرده ام که باید در تمام بیمارستانها، در این ایام کادر تخصصی و فوق تخصصی حضور داشته باشند تا مردم از بابت دسترسی به نیروهای تخصصی و فوق تخصصی مشکلی نداشته باشند.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: در بررسی هایی که از استانهای مختلف داشته ام، در بخش دولتی و خصوصی، دسترسی مردم به خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص متفاوت و بیش از سال های گذشته است.

 

دکتر نمکی تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل کمبود دارو در کشور نداریم و تا این لحظه کمبودهای دارویی نسبت به روز مشابه سال گذشته، کمتر است؛ همچنين در اين راستا، تمهیداتی نيز اندیشیده شده است تا برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی، اضطرابی به نام کمبود دارو به ویژه داروهای اساسی و داروهاي بیماران خاص و صعب العلاج وجود نداشته باشد./206

نظر شما