شناسهٔ خبر: 31871420 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش افتتاح شد

به گزارش ایرنا، با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری اعم از هواپیما و کشتی های مسافری و باری به

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری اعم از هواپیما و کشتی های مسافری و باری به جزیره کیش بصورت انلاین ثبت و مدیریت می شود.
همچنین، پایش مداوم و مستقیم مراکز خدماتی و إمدادی، بهداشتی، درمانی و اورژانس، نقاط حادثه خیز و وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری، و مدیریت برحوادث غیر مترقبه از دیگر کارکردهای مرکز مدیریت هوشمند کیش است.
نظارت و مدیریت آنلاین بر منابع توزیع و ذخیره سازی مواد غذایی، سوخت، و کالاهای اساسی از دیگر قابلیت های مرکز مذکور است.
در مراسم راه اندازی این مرکز هوشمند و الکترونیکی که در ساختمان شرکت آب، عمران و خدمات منطقه آزاد کیش مستقر است، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد، علیرضا جعفری هرندی معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، امکان ایجاد انواع داشبوردهای مدیریتی و انتساب آن‌ به کاربران مختلف، مدیریت چندین شاخص یا معیار در یک داشبورد با فرض‌های یـکسان و یا غیر یـکسان، پیگیری و حرکت در عمق داده‌ها، به روز رسانی اتوماتیک، استفاده از انواع گزارش‌ها ونمودارهای آماری از قابلیت های مراکز پایش و مدیریت هوشمند به شمار می رود.
1339 /6048
انتهای پیام

نظر شما