شناسهٔ خبر: 31871247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اکرمی: اگر به وحدت توجه نکنیم، مشکلات بیشتر می‌شود

تهران-ایرناپلاس- یک عضو جامعه روحانیت مبارز درباره چشم انداز سال جاری می‌گوید: اگر وحدت و تعاون را مراعات کنیم، می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم، اما اگر به آن‌ها توجه نکنیم قطعاٌ مشکلات بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی درباره راه‌حل برون‌رفت از مشکلات در سال 98 می‌گوید: مشکلات به شرطی کاهش می‌یابد که ما اعتقادمان را جدی کنیم، اخلاقمان را درست کنیم، به اتحاد عملی و علمی توجه داشته باشیم و در مقابل دشمن به وحدت روی بیاوریم و ایستادگی کنیم.

او تأکید می‌کند: وحدت می‌تواند مسیر مقابله با مشکلات را هموار کند. اگر برای مسائل مختلف راه‌حل‌هایی داشته باشیم، ولی وحدت نباشد نمی‌توان از آن راه‌حل‌ها استفاده کرد. درواقع، همکاری و همدلی است که مسیر را برای اجرایی شدن تدابیر باز می‌کند.

اکرمی همچنین می‌افزاید: ما با توجه به تجربه 40 ساله انقلاب می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم. ولی اگر اخلاق محمدی را رعایت نکنیم، وحدت و تعاون را مراعات نکنیم و در مقابل یکدیگر بایستیم و دشمن فشار‌ها را مضاعف کند، قطعاً مشکلات بیشتر خواهد شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در همین راستا تأکید می‌کند: ما در شب قدر، در ماه رمضان خواسته‌هایمان را با خدای متعال در میان می‌گذاریم و تقدیر آن‌ها را طلب می‌کنیم. از او می‌خواهیم ما را یاری کند تا با لطف او و تلاش خودمان مشکلات حل شود. سال 97 سال پرمشکلی بود. مخصوصاً بعد از خروج ترامپ از برجام بر حجم مشکلات ما افزوده شد. البته برخی از دوستان در حال تدبیر برای حل این مشکلات و عبور از آن‌ها هستند.

وی ادامه می‌دهد: بنابراین برای سال آینده باید خودمان تدبیر کنیم و از خداوند متعال تقدیر و لطف بخواهیم. من معتقدم که در ایران عزیز اسلامی می‌توانیم به خاطر امکانات، توان جمعیتی، سرمایه‌های مختلف مادی، تنوع آب و هوایی، معادن مختلف و نیروی انسانی توانمند بر مشکلات فائق بیاییم.

**اداره کل اخبار چندرسانه ای**ایرناپلاس**

نظر شما