شناسهٔ خبر: 31871121 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی در صدر برنامه‌های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج

سازمان بسیج مستضعفین

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت:ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان، ایجاد اشتغال زایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، رونق اقتصادی، حمایت از محرومان و … در اولویت برنامه‌های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خداداد کاشفی با اشاره به اینکه امسال در اقدامی ابتکارانه، خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان داده می‌شود، گفت: در راستای صحبت‌های گهربار امام خامنه‌ای در راستای لزوم ارائه خدمات اجتماعی در راهیان نور و مناطق محروم استان‌های میزبان راهیان نور، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت در تلاش است تا سفرهای راهیان نور که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد را به سمت محرومیت زدایی هم سوق دهد.

وی ادامه داد: سالانه میلیون‌ها زائر راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، با شهدا عهد و پیمان مجدد می‌بندند و باید تلاش شود که حرکت عظیم اردوهای راهیان نور باعث رونق اقتصادی در استان‌های میزبان شود.

کاشفی تاکید کرد: در گام اول، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم استان خوزستان، تلاش برای محرومیت زدایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق محروم و … از جمله اقداماتی است که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در استان خوزستان انجام خواهد داد.

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه تاکید کرد: سال گذشته مسئولان اردویی استان‌های اصفهان و قم در یک ابتکاری جالب، تعدادی از مردم مناطق محروم استان خوزستان را به استان‌های خود جهت انجام سفر زیارتی و سیاحتی اعزام نمودند و معتقدیم که چنین حرکت‌هایی که خدمت به مردم محروم استان خوزستان است، باید گسترش یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: همه اقدامات و خدمات اجتماعی که در استان‌های میزبان راهیان نور صورت خواهد گرفت، به برکت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما