شناسهٔ خبر: 31871093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش :

پاسخ ما به حماقت احتمالی دشمنان نظام ، محکم و کوبنده خواهد بود

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان ایران اسلامی توان مقابله با نیروهای مسلح کشور را ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نظامی و توانچنانچه دشمنان نظام حماقتی کنند؛ پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود. دفاعی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در  همه عرصه ها در بالاترین درجه ممکن قرار دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سفر به خراسان رضوی در نخستین روز سال نو با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق استان افزود: هم اکنون نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارند و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز این افتخار را دارد که با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرزهای کشور را برقرار کند و پاسدار آن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌ داند و به همین علت باید به ملت ایران تبریک گفت.

سرتیپ حیدری افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده تر و همه تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری های جهان به روزرسانی کرده است از این رو چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

وی همچنین گفت: در ماه های اخیر نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شد و در این چارچوب فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این نقطه از ایران نیز بیدار ، هوشیار و حافظ آب و خاک کشور هستند.

گذرگاه مرزی دوغارون در فاصله 18  کیلومتری تایباد و مرکز شهرستان مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

 خراسان رضوی 300کیلومتر با افغانستان مرز مشترک  دارد که  90 کیلومتر آن در محدوده شهرستان تایباد واقع است.

نظر شما