شناسهٔ خبر: 31870965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنده نگه داشتن ارزش‌های الهی و انقلابی با حرکت عظیم راهیان‌نور

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:مردم با حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور، ارزش‌های الهی و انقلابی را زنده نگه می‌دارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید یعقوب حسینی مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان‌نور، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید یاد و نام شهیدان ما زنده نگه داشته شود و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: شهادت در راه خدا کار بسیار ارزشمند و گرانبهایی است، بر اساس روایات بالاتر از هر خوبی یک خوبی وجود دارد، مگر شهادت و جان دادن در راه خدا که بالاتر از آن هیچ عمل خوب و نیکی پیدا نمی‌شود.

حسینی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که راهیان‌نور یک سنت حسنه است، مردم ما با حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور این شعائر و ارزش‌های الهی را زنده نگه می‌دارند و به تعبیر قرآن کریم کسانی که شعائر الهی را بزرگ و عظیم بدانند، دارای تقوای قلب هستند.

وی گفت: راهیان‌نور سبقه‌ای هزاران ساله دارد، در سیره اهل‌بیت به ویژه حضرت زهرا(س) برای زیارت شهیدان اهمیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: راهیان‌نور یک حرکت عظیم، پراهمیت و پرثمر است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

انتهای پیام/ د

حرکت عظیم راهیان‌نور

برچسب‌ها:

نظر شما