شناسهٔ خبر: 31870689 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر بهداشت از مرکز هدایت عملیات بحران بازدید کرد

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت ضمن بازدید از مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت (EOC) گفت: از طریق این مرکز از اتفاقات و ماموریت‌های اورژانس در سراسر کشور به صورت آنلاین با خبر می‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، سعید نمکی در نخستین ساعت‌های صبح اول فروردین افزود: امروز از مرکز جامع اورژانس کشور بازدید کردیم. در این بازدید با تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز ارتباط برقرار شد.
وزیر بهداشت بیان کرد: از صبوری خانواده‌های همکاران در طول ایام تعطیلات تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آنها سالی خوش، سرشار از تندرستی و کامیابی آرزو دارم.
نمکی ادامه داد: به هموطنان توصیه می‌کنم مسائل ایمنی را به ویژه در جاده‌ها و در ایام بهار رعایت کنند. امسال نزولات جوّی در فصل بهار بیشتر از گذشته است که می‌تواند به تهدید یا عامل خطر تبدیل شود.
وزیر بهداشت درباره ضرورت توجه به سبک تغذیه در مسافرت‌های نوروزی اظهار داشت: همکارانم در حوزه بهداشت محیط در قالب ٣ هزار تیم بازرسی بر نحوه عرضه و بهداشت و سلامت مواد غذایی اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و اماکن حساس نظارت دارند. امیدواریم این تعطیلات با کمترین سانحه و عارضه برای مردم به پایان رسد.
اجتمام*9482*1535

نظر شما