شناسهٔ خبر: 31870682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

راه اندازی 45 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ استاندار استان گفت : به منظور رفاه حال مسافران جاده ای و رفع خستگی و برای استراحت رانندگان و سرنشینان خودرو 45 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان راه اندازی شده است .

صاحب‌خبر -

 

دکتر "عباس رضایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، ضمن تبریک سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) و روز مرد اظهار داشت : افتتاح و راه اندازی یک مرکز از مراکز امنیت وسلامت در چنین روزی که توام شده با میلاد مولی متقیان ، ماه رجب و عید نوروز که نمودی از طبیعت و زندگانی می باشد ، از الطاف و موهبت الهی است .

وی ادامه داد: از فرمانده انتظامی استان اصفهان و دیگر افسران متدین نیروی انتظامی و کلیه افرادی که برای رفاه هموطنان و تامین امنیت و آسایش آنان در ایام نورزو تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم .

 رضایی اظهار داشت: در استان پهناور اصفهان 45 ایستگاه امنیت و سلامت و 10 ایستگاه عشایر راه اندازی شده که مسافران می توانند در این ایستگاه ها توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

این مقام مسئول بیان داشت : هچنین در ورودی های شهر اصفهان 7 ستاد خدمت سفر راه اندازی شده و امکان اسکان شبانه روزی بیش از 400 هزار نفر فراهم شده است .

وی اضافه کرد: با پیگیری های رئیس جمهوری  برای اولین بار در چند ساله اخیر رودخانه زاینده رود بازگشایی شد که امید است موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی برای مسافران عزیز از تمام نقاط کشور و مردم فهیم اصفهان شود.

رضایی ادامه داد: استان اصفهان طی 2 ماهه اخیر 27 جوان عزیز را در حادثه تروریستی "خاش – زاهدان" تقدیم انقلاب کرد و همچنین چند هفته بعد 3 خلبان عزیز از هوا نیروز اصفهان به فیض شهادت نائل شدند که یاد و خاطره آنان را گرامی می دارم .

استاندار اصفهان در پایان باردیگر ضمن آرزوی سفری خوب و بی خطر برای همه هموطنان عزیز از مسافران و رانندگان خواست به توصیه های پلیس توجه کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استراحت در ایستگاه های امنیت و سلامت سال خوب و بی خطری را آغاز کنند.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما