شناسهٔ خبر: 31870514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار رحیمی: با رانندگان متخلف تعارف نداریم

تهران- ایرنا- رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در ایام نوروز با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و باعث بروز تخلفات حادثه ساز می شوند برخورد می کنیم و با آنان هیچ تعارفی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس تهران در برخورد با جرائم حادثه ساز راهنمایی و رانندگی بویژه در محدوده بزرگراه ها برخورد جدی و قانونی خواهد کرد و در این خصوص با متخلفان هیچگونه تعارفی ندارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ و تمهیدات رئیس این پلیس، سردار مهماندار به تلاش و جدیت چند برابر عوامل پلیس راهور تهران در برخورد با حوادث تهران در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: با آغاز تعطیلات در شهر تهران و خلوت شدن بزرگراه ها شاهد افزایش سرعت و در نتیجه افزایش حوادث هستیم.
رحیمی ادامه داد: در قرارگاه نوروزی شهر تهران تاکید داشتم و مجددا از تمام مسئولین و مدیران پلیس راهور تهران بزرگ می‌خواهم با حضور در معابر، تقاطع‌ها و به خصوص بزرگراه‌های شهر و افزایش تمرکز و دقت در برخورد با تخلفات حادثه ساز، تلاشی چند برابر داشته باشند تا شاهد کاهش حوادث و سوانح در طول تعطیلات باشیم.
تهرام/3225//6139

نظر شما