شناسهٔ خبر: 31868843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهار ۹۸| آئین تحویل سال ۱۳۹۸ در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد

R7854/P1494/S6,62/CT11

آیین تحویل سال ۱۳۹۸ با حضور خیل عظیم و پرشور زائران و شیفتگان به خاندان عصمت و طهارت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین تحویل سال 1398 با حضور عظیم وپرشور زائران و شیفتگان به خاندان عصمت و طهارت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، بهرام سرمست استاندار قم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان، یونس‌عالی پور دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان و زائران و مسافران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم تقارن میلاد امام علی (ع) با نوروز 98 را به فال نیک گرفت و بیان کرد: امیدواریم امسال سال پربرکتی برای مردم ایران و مسلمانان باشد به شرط اینکه مسئولین بیشتر کار کنند و مردم بیشتر صمیمی و به فکر هم باشند و تنها منافع خود را نبینند و به فکر جوانان و ازدواج و کسب و کار آنها باشند.

وی افزود: اینکه می شنوید این همه اختلاس و احتکار و ظلم صورت می گیرد به خاطر تزلزل پایه های ایمان است که این همه نابسامانی به بار آورده و اگر یقین کنند خدا ناظر است چنین نمی شود.

سخنرانی حجت الاسلام رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی، اجرای گروه‌های تواشیح و سرود، شعرخوانی حمیدرضا برقعی، قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط فروغی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و مولودی‌خوانی و قرائت دعای توسل توسط عباس حیدرزاده از دیگر بخش‌های آیین تحویل سال 1398 در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) بود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما