شناسهٔ خبر: 31868821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهمترین اولویت سال 98 کهگیلویه و بویراحمد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

گروه اجتماعی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با تبریک عید نوروز باستانی سال 98 ، مهمترین اولویت استان در سال جدید را تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و زیربنایی و ادامه روند موفقیت آمیز جذب تسهیلات اشتغال روستایی و رونق تولید ذکر کرد.

صاحب‌خبر -

مهمترین اولویت سال 98 کهگیلویه و بویراحمد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم فروردین‌ماه در پیام نوروزی خود ، آغاز سال 1398 را از صمیم قلب به ملت بزرگ ایران و مردم قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفته و اظهار امیدواری کرده است سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای آحاد ملت ایران و مردم خوب استان باشد.
وی در این پیام تاکید کرده است: در سال 1397 با وجود تهدیدها و تحریم‌های کم‌سابقه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران شاهد دستاوردهای خوبی در استان بودیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شده است: در حوزه‌های مختلف با تلاش همه مدیران و دست‌اندرکاران و مجموعه خدمتگزاران، مردم استان شاهد بهره‌برداری از ده‌ها طرح طرح مختلف در حوزه‌های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی بودند.
احمدی اظهار امیدواری کرده است در سال جاری بسترهای لازم اجرایی و عملیاتی این طرح‌ها با تخصیص منابع دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و ایجاد سرمایه گذاری فراهم شود.
وی همچنین در این پیام تاکید کرده است که با وجود تحریم و تهدید دشمن تلاش کردیم که چرخ رونق و سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شده است: با وجود آنکه فضای کشور متاثر از تحریم‌ها و تهدید دشمنان بود اما کهگیلویه و بویراحمد، استانی بود که بیشترین ارتقاء شاخص در فضای کسب و کار در سال 1397 را به خود اختصاص داد.
احمدی در پیام نوروزی خود آورده است: در بخش اعطای تسهیلات اشتغال روستایی که تاثیر مستقیم در روند اقتصادی و رونق معیشت مردم دارد، کهگیلویه و بویراحمد استانی است که بیشترین میزان اشتغال زایی و اعطای تسهیلات را داشته است به گونه ای که بر اساس ارزیابی وزارت کار جز 5 استان اول کشور در سال 1397 شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این پیام با تاکید بر اینکه سال 1397 سالی پررونق و سرشار از موفقیت‌های خوب در استان بود، ابراز امیدواری کرد که با توجه به نزول رحمت الهی، بارش‌های خوب و فضای اقلیمی مناسب در استان ،سال 98 نیز سالی پر رونق تر در فضای کسب و کار و موفقیت های بزرگ برای این استان باشد.
وی یادآور شده است که تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های گوناگون، ادامه روند موفقیت آمیز در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، رونق تولید با بسیج تمامی ظرفیت های اجرایی، نظارتی و قانونی از مهمترین اولویت‌های مدیریت اجرایی استان در سال 1398 خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
انتهای پیام

نظر شما