شناسهٔ خبر: 31868190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

شادی‌های بعد از گل جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

باشگاه خبرنگاران جوان

با نزدیک شدن به پایان فصل‌های فوتبالی به بررسی شادی گل‌های ستارگان دنیای فوتبال می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

 شادی‌های بعد از گل در کنار گل‌هایی که بازیکنان فوتبال می‌زنند در نوع خود جالب و هیجان انگیز است و گا‌ها باعث می‌شود تا سایربازیکنان به تقلید از آن بپردازند. سعی داریم به تحلیل و بررسی برخی ازاین شادی گل‌ها در فصل فوتبالی ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ بپردازیم.

پیر اوبامیانگ

شادی پس از گل ستاره توپچی‌ها در مقابل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا و دبل این بازیکن به قدری از نظر خودش دلچسب بود که باعث شد به عنوان خوشحالی پس از گل از ماسک سیاه رنگ شخصیت کارتونی " پلتگ سیاه" استفاده کند. اگر چه بعد از این شادی گل وی کارت زرد گرفت، ولی حرکت اش به قدری جالب بود که چند روزی رسانه‌های مختلف جهان به آن پرداختند.

شادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

شادی گل رونالدو به سبک دیبالا

در جریان بازی یوونتوس و ساسلو در رقابت‌های لیگ سری آ. ایتالیا، کریستیانو رونالدو گلزنی کرد که در شادی بعد از گل خود به علت مصدومیت هم تیمی اش پائولو دیبالا به سبک هم تیمی خود خوشحالی کرد.

شادی گل ژردان شکیری و ژاکا در جام جهانی ۲۰۱۸

دربازی تیم‌های ملی سوئیس و صربستان دو بازیکن اهل کشور کوزوو گل‌های پیروزی تیم سوئیس را به ثمر رساندند. آن‌ها با شادی گل سراسر سیاسی خود (به شکل پرنده) خطاب به صربستانی‌ها که در گذشته دور در جنگ با کوزوویی‌ها بودند و آشوب‌های زیادی در سرزمین مادری شان ایجاد کردند، جنجال‌های زیادی به پا کردند که درنهایت هردو بازیکن از طرف فیفا محروم شدند.

شادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

لیونل مسی و تقلید شادی پس از گل به سبک مارسلو

پس از پیروزی ۳ بر ۲ آبی اناری‌ها مقابل رقیب سنتی شان رئال مادرید، لیونل مسی پیراهن خود را پس از گلزنی در آورد و رو به سمت هواداران کرد. البته به گفته هواداران فوتبال این سبک خوشحالی تقلیدی محض از مارسلو بازیکن رئال مادرید در گذشت ههای دور بوده است که توسط مسی تکرار شده است.

پشادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

خوشحالی پس از گل سوارز همیشه تازگی دارد!

لوئیس سوارز که یکی از اضلاع مثلث تهاجمی بارسایی‌ها را تشکیل می‌دهد، تقریبا در بیشتر موارد پس از گلزنی انگشتان دستش را به شکل نمادین می‌بوسد. او در این باره عنوان کرده بود: با این کار در واقع فرزندان و همسرم را می‌بوسم ومی خواهم نشان دهم همیشه به یادشان هستم.

شادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

خوشحالی مارادونا از بقای تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸

پس از گل دقایق آخری تیم ملی آرژانتین مقابل نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ و صعود به مرحله یک هشتم این تیم، دیگو مارادوناستاره افسانه‌ای فوتبال دنیا و آرژانتین، خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد که بسیار مورد توجه مردم از سراسر جهان قرار گرفت.

شادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و خوشحالی رئیس جمهور این کشور

پس از گلزنی فرانسوی‌ها در رقابت فینال مقابل کروواسی، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، خوشحالی فوتبالی بی حد و حصر خود را از قهرمانی کشورش و پیروزی این تیم به لنز‌های دوربین در روسیه  نشان داد.

شادی بعد از گل‌های جالب فوتبالی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹

 

 

نظر شما